Макар и в Трета лига, Дунав продължава да се радва на солиден интерес показват различните измерители на активността в социалните мрежи. На особена популярност се радва новият проект на "драконите" FCDLive, с който клубът излъчва домакинствата и гостуванията си в Трета лига, Купата на България и Купата на АФЛ. Някои от срещите се заснемат дори с по две камери, една от които на дрон от въздуха.

В рамките на излъчваните 6 двубоя, дунавци са привлекли интереса на общо 54 441 зрители.

Шумен вкара седем на Кубрат, Дунав взе гостуването си в Силистра

Шумен вкара седем на Кубрат, Дунав взе гостуването си в Силистра

Вижте резултатите от деветия кръг на Североизточната Трета лига

Най-голям е бил зрителският наплив за мача за Купата на България с Янтра, който е гледан от 14 600 зрители. В останалите двубои средно около 8 000 зрители са гледали мачовете на тима на живо или на запис. Най-активният дял от аудиторията са мъжете между 35 и 44 години.

Безплатното излъчване на мачовете на "драконите" всъщност е помогнало за увеличаване на аудиторията на тима и за задържането на посещаемостта на стадиона. Според ръководството на клуба това начинание отваря и още една възможност за взаимодействие с рекламодатели.

Молбата на Дунав (Русе) бе одобрена, разсрочват задълженията на клуба

Молбата на Дунав (Русе) бе одобрена, разсрочват задълженията на клуба

Снощи Дунав победи с 5:0 Доростол в мач за Купата на Аматьорската лига

"Идеята да излъчваме мачовете си на живо във Facebook дойде като реакция на желанието на стотици русенци извън града да гледат мачовете ни. Получаваше се куриозна ситуация, в която те помагаха със сериозни суми чрез покупка на онлайн билети, а нямаха възможност по никакъв начин да гледат отбора. Оказа се обаче, че начинанието предизвика сериозен успех и имаме реална възможност да докараме странични приходи от реклама по време на излъчванията на срещите ни, като вече има реален интерес от фирми да използват платформата в социалните медии за популяризиране на своите услуги. Бидейки в 21 век, активната работа по дигитализацията на клубовете и комуникационната политика, е нещо задължително за развитието на всяка организация", заяви главният мениджър на клуба с ресор административно и бизнес развитие Деян Йорданов.

Излъчването на мачовете на живо се очертава да бъде основна възможност за феновете да следят своя отбор и в контекста на усложняващата се ситуация с разпространението на епидемията от COVID-19, която поставя под съмнение присъствието на публика по време на масови мероприятия. Клубът ще продължава да полага целенасочени усилия да развива новата си услуга, като я направи по-атрактивна, по-качествена и по-надеждна.

Община Русе с жест към Дунав

Община Русе с жест към Дунав

Разсрочиха дълговете на клуба