ЦСКА стана първият български футболен клуб, който си партнира с Driblab - световен лидер в анализа на футболни данни. Това стратегическо сътрудничество цели да интегрира модерни технологии в процесите на скаутинг и анализ на представянето на играчите, които се проучват. Чрез използването на платформата на Driblab, ЦСКА ще може да оценява по-прецизно футболистите, да открива области за подобрение и да анализира по-задълбочено своите съперници, пишат от клуба.
Партньорството ще позволи на клуба да повиши както индивидуалното, така и колективното представяне на отбора, да усъвършенства методите си за подбор на футболисти и да прилага по-стратегически подход в управлението на таланти. Според Маркос Делгадо, мениджър "Стратегически партньорства" в Driblab, това сътрудничество подчертава значимостта на данните във футбола и ще подпомогне ЦСКА в интегрирането на най-съвременни технологии за вземане на решения.
Основана през 2017 г. като бутикова консултантска компания, Driblab вече има над 100 клиенти по света, сред които клубове, федерации и агенции. Тя предлага персонализирани решения, адаптирани към нуждите на всеки клиент, комбинирайки технологични иновации с дълбоко разбиране на футболните процеси. За ЦСКА това партньорство е важна крачка към модернизация и поддържане на конкурентно предимство както в България, така и на международната сцена.
grizzlybear1948
на 26.03.2025 в 15:00:51 #3Пана, нещата изглежда си вървят в правилната посока с малки стъпки. Това е похвално.
panayot_stamenov
на 26.03.2025 в 14:32:32 #2Ето едно полезно сътрудничество, което ще даде бързи резултати, малко по - професионално изглеждат нещата.
waterloo
на 26.03.2025 в 13:49:32 #1Поредната куха агенция за някакви си там спортни анализи и оптимиране уж спомагаща за по-рационално представяне на наличните футболисти на трансферния пазар.
Според данни на фирмата Driblab от 2017 година насам са съпътствали и подпомогнали със съветите си общо 450 трансфера.общо 450 трансфера.