Финалът за Купата на България срещу Мон­тана мобилизира „червените" редици. Празниците за публи­ката на ЦСКА започ­наха още в първия мач срещу Берое от полуфиналите в тур­нира. На 6 април от­борът на Христо Янев заведе 4000 привър­женици в Стара Заго­ра. Бройката наисти­на бе впечатляваща предвид делничния ден, далечната дестинация и предварител­ните очаквания на специалистите, че „армейците" няма да си изкарат добре срещу 100-годишния юбиляр, който е твърдо в тройката и в „А" група: „Червените" не само препълниха сектора за гости, но окупира­ха цялото пространст­во под трибуната, кое­то се случва може би за първи път в историята на стадиона. Вдъхновени от побе­дата с 2:0, както и символичния вход от 1 лев за реванша, „червените" направи­ха още по-голямо шоу на „Българска армия". Тогава 15 000 фена на ЦСКА гледаха мача на живо и сигурно по­не още толкова не ус­пяха да влязат на три­буните и трябваше да се задоволят с дирек­тното телевизионно предаване. Тогава се чуха и сериозни гла­сове срещата да бъде преместена на „Васил Левски" заради по-го­лемия капацитет, но това бе невъзможно поради липсата на време за реакция и отпечатаните евтини билети.

Сезонът за ЦСКА започна с надежда. Въпреки че бе изпратен на заточение във „В” група, пламъкът трябваше да се поддържа от феновете, които да решат дали да подадат ръка на любимците си. Страхо­вете се разсеяха още в първия кръг на 9 август миналата година, когато в до­макинския мач сре­щу Струмска слава се събраха 7000 зри­тели по трибуните. Това бе и рекорд по посещаемост в онзи момент за родния футбол. Тогава вни­манието се фокусира върху семействата и малките деца, които бяха гаранция, че ЦСКА не само ще го има, но има и го очаква много по-добро бъдеще. Пос­тепенно хората на стадиона започнаха да намаляват заради захлаждането на времето, липсата на интрига, разгромите над непре­тенциоз­ните съперници, които започнаха а омръзват. В послед­ните до­макински двубои се стигна и до посещаемост от няколкосто­тин души. Първите два пролетни мача отново вдигнаха летвата, като срещу Струмска слава тимът на Христо Янев бе гледан от 3000 привърженици, а две седмици по-късно „червените" събраха 3500 души във Велин­град на мача с Чепи­нец.

ЦСКА тръгна от впечатляващата кота „7000" през сезона, като кривата на посещаемостта постепенно падаше. Турни­рът за Купата на Бъл­гария обаче се оказа истинският стимул за „червените" фенове. Още в последния мач за миналата кален­дарна година близо 5000 се събраха на „Армията", за да вдъхновят любимците си за боя по Созопол с 3:0. Броят на публиката мина през 9000 в Стара Загора, за да стигне до 15 000 на „Армията". Истински­ят апогей на сезона ще бъде на 24-и май, когато ЦСКА излиза срещу Монтана във финала за Купата на България. По неофи­циална информация повече от 25 000 би­лета вече да изкупе­ни от „армейците". ПФЛ пусна в продажба още 7000 пропуска, които се очаква да бъдат из­черпани до дни и преди самия мач да вървят на по-високи цени в социалните мрежи. Национални­ят стадион няма да пълен до дупка само заради буферните зо­ни, отпуснатите 4000 места за Монтана и нежеланието на „ар­мейците" да пълнят омразния им сектор Б. На „Васил Левски" обаче ще има поне 38 000 души, което ще бъде абсолютен рекорд да сезона. И ще означава, че ЦСКА е умножил публиката си по 5 в най-тежката и кри­тична година от съ­ществуването си.