Адвокат Радостин Василев е сред хората, които работят активно за възраждането на ЦСКА през последните месеци. Юристът, който е родом от Плевен, движи спортно-правните дела на клуба на Гриша Ганчев и нито за миг не спря да бъде оптимист около развръзката на ситуацията.
Вчера стана ясно, че Министерството на младежта и спорта, даде на дружеството на Гриша Ганчев да използва стадион "Българска армия" и базата в Панчерево.
Бащата на Руди Василев също е юрист, майка му е лекар. Завършва средно образование в града на Панорамата. Завършил е право в Софийския университет "Климент Охридски" през 2009 г. с отличен успех специалност правораздаване, както и втора магистратура по Международни бизнес отношения. Създава "Василев енд Ко. Консултинг" - консултантска и посредническа агенция, тясно специализирана по въпроси, свързани с професионални спортисти, спортни клубове, спортни федерации и цялостната регулация на спорта в национален и международен аспект.
"Новият ЦСКА ще се бори за 32-ра титла, колкото и да не им се иска на някои хора това. Считам, че Гриша Ганчев е единственият, който може да се справи с предизвикателството на времето и има амбиция за голям възход на ЦСКА, която е способен да реализира. Нека не забравяме, че освен това той е и голям цесекар", казва Василев в интервю за "Тема спорт".
"Клубът влиза в една нова ера на тотална доминация. Моята визия е европейски стадион, европейски клуб и Шампионска лига, като всичко това е подплатено с безупречен професионализъм и дисциплина на всички нива в клуба.", допълва плевенчанинът, който също е запален фен на ЦСКА и бе адвокат на клуба и по времето на "Титан".
Stoichkov-CSKA!
на 15.07.2016 в 16:44:15 #24anons
на 15.07.2016 в 12:18:13 #23Колкото и да им се иска ...едно е ясно ...32 ще почака....... ...а още се чака отговор от УЕФА ....ФИФА по случая...... ...дадоха им лиценз......ама титла надали............ Оранжеви мечти....хехе
Tong
на 14.07.2016 в 22:16:46 #22Златине, гледам писали си докато се разхождах. Сега ще карам поред: 1. #42 Тонг, значи смяташ, че ние сме грешници, които си плащахме осигуровки, наеми за базите и т.н., като бяхме поставени в неравностойно положение. От друга страна вие сте ок под крилото на Дебелян и Боко, като вместо да ни оследвате, бяхте "спасени", назначавайки ви повече спонсори от агитката на Славия? Не пич, не съм съгласен. Категорично бих бил против тези неща, ако нещата бяха равнопоставени, в тази ситуация - не. =========== Ако ви бяха "назначили" спонсори, ако ви бяха налели пари директно от някоя държавна/частна банка - щях да кажа, че това не е морално, не е ок, но нямаше да кажа, че отборът е различен. Това щеше да си е ЦСКА. Случаят не е такъв - не ви спасяват, а ви убиват и на мястото на трупа вкарват преоблечен и пременуван заместник. Не казвам, че не е ок да ви спасят, а че никой не ви спасява, а затриват ЦСКА - и изобщо не става дума за морал, а чисто фактическо положение на нещата. 2. #43 Тонг и Стренджър интересно ми е да ви чуя мнението по няколко въпроса. Не смятате ли, че трябва да се прави разлика между футболен клуб и търговско дружество. В противен случай, всеки собственик на търговското дружество, с което към даден момент оперира футболния клуб, може да закрие последното или най-малкото да се гаври и ние да сме длъжни да го подкрепяме, защото това е автентичното дружество. За вас сегашния Ботев ли е Ботев Пд или тоя на Христолов? Означава ли, че сед като Гришата закри Литекс, феновете от града не могат да имат вече отбор? ========= Футболният клуб какво е и какво го отличава от търговското дружество? Пращам ти линк, където да прочетеш какво е футболен клуб по силата на действащата нормативна уредба: www.bfunion.bg/media/upload/new/files/1090.pdf Обобщавам - футболният клуб е юридическо лице - по ЗЮЛНЦ или по ТЗ. Кажи ми как тогава ПФК-то не е търговско дружество. Аргументът, че ЦСКА не е бил търговско дружество при основаването си, не е относим, защото, когато е основаван, ЦСКА е бил с определена правно-организационна форма, която се е изисквала по закон. Няма как клубът да съществува и да не някакъв субект на правото. Разбираш ме - най-малкото НАП няма да го допусне.
Та, кажи ми, как ще съществува един клуб като съдържание без формата си. Или ти се опитваш да ми кажеш, че клубът е отделен от търговското дружество и дълговете на търговското дружество не са дългове на клуба? И когато фружеството фалира, клубът фръква и каца в друго дружество начисто? Ако това е, което твърдиш, тук аз ще ти кажа, че се излагаш. Формата на търговско дружество позволява на клуба да извършва дейността си - без нея клубът на практика не съществува. Затова те моля отново - и преди съм го правил - кажи ми как клубът като субект е отделен от търговското дружество?
За Ботев - Христолов си няма Ботев. Барбулатор (който също подкрепя ГГ) сам изследва въпроса и заключи, че феновете са уредили правопримеството на клуба и Христолов копче не е казал.
За феновете на Осъм - могат да си имат нов клуб. Но той няма да има нищо общо с Кърпачев/Осъм/Литекс.
И накрая, за да не ме обвиниш в пристрастия. Локомотив (Сф) ми е на второ място съвсем близо след Левски, тъй като дълги години ми беше кварталният отбор и имам много приятели локомотивци. Много искам да припозная клуба на Бозата, но за съжаление съм наясно, че Касев
е собстевник на автентичното Локо (Сф).
До #51: фенфутбол, по-точно е да кажеш: ЦСКА умрЕ, защото до това доведоха действията на спасителя ГГ.
Cynic
на 14.07.2016 в 21:37:20 #21ами той отбора винаги е бил ЦСКА София, бе ивчо
fenfutbol
на 14.07.2016 в 21:26:36 #20ЦСКА 32-ра титла взе, а говедото реве ...
Cynic
на 14.07.2016 в 21:08:18 #19какви аналогии - Дейвид Бекъм. Явно някои хора не могат да направят разлика между физическо и юридическо лице и публично се отдават на фетишизма си по едно АД
. Че на всичкото отгоре това 16-годишно АД ни го пробутват като идентично с цялата история на клуба
Cynic
на 14.07.2016 в 21:05:31 #18"Inter slip to CSKA Sofia loss" - официалният сайт на Интер. Айде марш на всички, на които им горчи. На едни им горчи, защото са синички, а на други защото мокрият им черепов сън не се е случил. ЦСКА си е ЦСКА, животът си тече, а вие си мъдрувайте с тиха злобичка
Tong
на 14.07.2016 в 20:17:29 #17Златине, аз ти казах основанията си да смятам това. И аз искам ЦСКА, и то силен ЦСКА в А група - не бих казал по-силно или колкото теб, но достатъчно силно го желая, защото съм израснал с двубоите между тези два отбора, от времената, когато събираха по 40 000 души на стадиона. И се чувствам излъган!!! Щях да твърдя същото, ако тази история засягаше Левски. И щеше да ми е адски гадно...
Tong
на 14.07.2016 в 20:09:48 #16DDT77, прочети пак какво ти е писал Илиев, че не пишеш нищо по това, което той ти е писал. А го е написал доста ясно.
Tong
на 14.07.2016 в 20:07:57 #15Златине, от Литекс виждам всичко. Хората си дадоха дружеството, играчите, лиценза, управляващия екип... Май всичко си дадоха. От ЦСКА не взеха нищо освен екипите и името. Оставиха им задълженията. Апропо, нали знаеш, че и във В група играчите са били на договори не с ЦСКА, а с ГГ като негови служители. Та по-скоро, въпросът е ти къде виждаш ЦСКА, ама те отавям да си гледаш отбора... Златине, ЦСКА не е Левски. ЦСКА не е и Литекс. Нищо, че се припознавате в Литекс... Това, което казвах,е, че можеше да не се платят тия пари и да бъде запазен наистина ЦСКА, а сега хем парите не се плащат, хем ЦСКА беше затрит, хем се роди голямата лъжа, че ЦСКА е жив и в А група... Тъпо...
nikolai-iliev
на 14.07.2016 в 20:06:10 #14Чудно ми е, ако утре Бащицата реши да подкрепи нов "идеен проект и даде базите на друг могъщ местен феодал, решил да преоблече отбора си, същите ли ще ги хортуваме?!
DDT77
на 14.07.2016 в 20:04:52 #13user avatar 70145 nikolai-iliev на 14.07.2016 в 19:29:40 #19 Всъщност сега разбирам, че идеята "ЦСКА" се заключавала само до формата от външна страна, без значение на съдържанието. За фена, оказа се, било достатъчно едни момчета да излязат с червени екипи, да се окича с емблемата на отбора и да се именуват с четирите буквички. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ти от коя година идваш ? Одавна отмина времето когато в един отбор играеха хора от квартала, с един двама от някъде другаде. Отминаха и времената когато в българските отбори играеха само българи. За какво съдържание ми говориш като ако някой има достатъчно пари и желание утре може да изкупи играчите на барселона и да ги докара в ЦСКА. Е тогава товма Барселона ли ще бъде ? Не знам как хиляди пъти ви се повтаря и не можете да раберете че отбора се определя от много фактори, но най-вече отбора е там където са базите, публиката, емблемата. Играчите един ден са в един отбор, друг ден в друг. Дори такива дето са израсли в школата на ЦСКА са ставали Левскари и обратното. Така че не говорете глупости. Обясни ми за какво съдържание говориш, като такова животно НЕМА
nikolai-iliev
на 14.07.2016 в 20:00:05 #12Златин през 90-те си е купувал маратонки "АДИБАС" от пазара и е твърдял, че носи "АДИДАС", но даже и през ум не му е минавало, че са непълноценен сурогат.
Tong
на 14.07.2016 в 19:48:01 #11Златине, за мен това е обединен клуб Чавдар-Литекс. Насила направен на ЦСКА, за да се потушат недоволствата на червените фенове. По-добре държавата да беше поела дълговете им и да запази оригиналния клуб... Същия "(д)ефект", но без д-то отпред.
Tong
на 14.07.2016 в 19:41:44 #10Златине, по повод на коментар номер 13, в Livescore.com пише, че PFC CSKA-Sofia е загубил миналата година полуфинала за купата с Монтана.
nikolai-iliev
на 14.07.2016 в 19:36:40 #9Срщу сбърканото световъзприятие не съществуват аргументи.
nikolai-iliev
на 14.07.2016 в 19:29:40 #8Всъщност сега разбирам, че идеята "ЦСКА" се заключавала само до формата от външна страна, без значение на съдържанието. За фена, оказа се, било достатъчно едни момчета да излязат с червени екипи, да се окича с емблемата на отбора и да се именуват с четирите буквички.
Wоrking Clаss Man
на 14.07.2016 в 19:23:21 #7Златин Теп на 14.07.2016 в 18:44:01 #13 Славянин, искам да гледам започващата в 7 контрола в А >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Че гледай бе , кой те спра ? Мен ко ма eбе ?
nikolai-iliev
на 14.07.2016 в 19:13:25 #6Руди, ако твърдиш, че този ЦСКА е онзи ЦСКА, по-добре не казвай никъде, че си завършил юридическия факултет на СУ "Св. Климен Охридски"!
Armyman
на 14.07.2016 в 18:47:16 #5#13