Клубният автобус на ЦСКА вече вече е в пълна изправност и в движение, съобщава "Тема спорт". Новото возило Yutong се самозапали след срещата с Ботев Пловдив в Коматево в неделя и се наложи намесата на пожарната бригада на стадиона.
Вчера клубният автобус на червените е бил закаран на сервиз и след преглед от страна на специалисти вече е в пълна изправност.
Проблемът е бил отстранен бързо и още утре возилото трябва да превози състава за официалната му тренировка на Националния стадион.
bravebg
на 08.12.2020 в 17:33:45 #11на Холмарчо това му е запазена марка - говори наизуст без да знае и без елементарно мислене по темата, долу-горе като 12 годишен пyбeр..... най-вероятно го прави колкото да отвлече внимание (както неговото, да не го мисли, така и нашето, да не им се смеем) от клетата Лeцa, която от началото на сезона е записала 4 победи: 1 съдийска срещу Етър, 2 подарени от Кмета и Крушата, както и още 1 съмнителна над тото босът ЦЕКА.....
kurzelevdki
на 08.12.2020 в 12:38:15 #10angel-angelov-GXHTcbI0 - пич,защо се връзваш и минаваш на обяснителен режим на тая ***.. комлушкото цигане пирГъза.. те в циганското гето всички мангусти са инжинери и разбирачи по подръжката на “ Мерцедес”... заеби го тоя плужек,нека си се дави в собствената си жлъч
angel-angelov-GXHTcbI0
на 08.12.2020 в 12:04:29 #9Holmar, Всички уважаващи себе си производители налагат системата си на управление на качеството в техните си заводи. Със сигурност има разлика в качеството, но тя е по скоро в суровините иьползвани за производство а не в точността на изпълнение. Справка : В Русе във фирма Монтюпе се отливат автомобилни глави за Рено, Волво, Форд и Ауди, а от тази година започват и на Мерцедес. Та всяка фирма, чиито поръчки се изпълняват е внедрила нейната си система на управление. Това го знам от личен опит и повярвай номера не минават. Във друга Русенска фирма WITTE правят ключалки за WAG. Там контролът също е на 100. И още веднъж, запалилият се двигател е МЕРЦЕДЕС, и негативите са за тях. Друго, откъде знаеш, че в София няма оторизиран сервиз? Това се договаря при сключване на договора! А ние почти нищо не знаем. Трябва ли за един маркуч евентуално автобуса да ходи до Турция?
angel-angelov-GXHTcbI0
на 08.12.2020 в 11:44:48 #8Holmar, по добре щеше да е, ако беше си признал, че не знаеше, че двигателят е Мерцедес. Първо казваш "ако беше Мерцедес"...... Ама той СИ Е Мерцедес. В Китай е сглобяван целият автобус, но двигателят си идва СГЛОБЕН от Германия! А и дори да е сглобен в Китай (което не е така), щом от Мерцедес са се съгласили евентуално, то те ще търпят и негативите и дефектът ЩЕ е под марката МЕРЦЕДЕС! И така, проблемът от онзи ден е вследствие на авария в горивната система на двигателя, който е марка МЕРЦЕДЕС!
fenfutbol
на 08.12.2020 в 11:22:00 #7Мерцедеса отдавна вече е компроментирана марка - справка - руснака дето запали чисто новата си G-класа в полето!
angel-angelov-GXHTcbI0
на 08.12.2020 в 11:07:43 #6Holmar Molmar. Точно на този автобус двигателят е Мерцедес! Скоростната кутия също! Така че онзи ден се запали двигател МЕРЦЕДЕС! Попрочети малко за автобуса и моля тогава коментари!
vladang
на 08.12.2020 в 11:02:03 #5Ако трябва да сравняваме по декорацията,бих нарекъл китаеца - Автобусът на незнайният шампион. Откраднаха и скулптурите от паметниците,еййй.
bravebg
на 08.12.2020 в 10:53:43 #4Chernorizec на 08.12.2020 в 10:39:51 за стигане, ще стигнем ама в четвъртък връщането ще е опасно покрай цялата козина на ощавените вълци ;)
Chernorizec
на 08.12.2020 в 10:39:51 #3Ще успее ли да стигне от армията до националния стадион?
bravebg
на 08.12.2020 в 10:27:38 #2излязъл е и доклада на застрахователя за причината за запалването, оказало се е че охладителната система се е запушила с перушина от канарчета.....
makedonski
на 08.12.2020 в 09:44:12 #1Тъй като Цска не съществува, наложи се съдбата да ни подари нов куплет: До Коматево със рейс, а на връщане пеша Латекса скрибуца, дайте му каруца.