По-рано този месец социалната мрежа Twitter обяви една щастлива новина - това, че е записала първото си тримесечие на печалба от създаването си насам.
Snapchat от своя страна се подхвали с по-добри резултати от прогнозираните от инвеститорите й, но за сметка на това в края на седмицата компанията изгуби 1,3 милиарда долара за секунди, след като американската риалити звезда Кайли Дженър обяви, че закрива профила си в приложението за изпращане на снимки, видеа и съобщения.
И двете компании определено изненадаха пазара само няколко години след създаването си. Те обаче все още имат много какво да научат от другите водещи гиганти в технологичния свят, успели да постигнат достатъчно стабилност на бизнеса си заради по-дългото си съществуване.
Всъщност, замисляли ли сте се колко точно са "големи" световноизвестните технологични лидери? Ако двете компании, споменати досега, са на не повече от 12 години, то редица други са на по няколко десетилетия.
Най-старата от тях е хардуерният производител IBM, който се появява преди 107 години или през 1911 година под името Computing-Tabulating-Recording Company (CTR). През 1924 година е преименувана на International Business Machines (IBM).
Малко по-млад е медийният гигант Disney, който е основан преди 95 години. Почти на 8 десетилетия пък е една от най-популярните марки компютри - HP.