Мачовете от груповата фаза на Световното клубно първенство по футбол в САЩ имат средна посещаемост от 34 770 души. 

Тази година срещите се играят на по-големи съоръжения, главно стадиони на отбори от НФЛ, което позволява да се привлече по-голяма публика. Но това имаше и обратен ефект - виждаха се повече празни места в двубоите на по-малко известните отбори.

14-е мача привлякоха над 50 хиляди зрители, начело с впечатляващата посещаемост от 80 619 фенове на "Роуз Боул" при победата на Пари Сен Жермен с 4:0 над Атлетико (Мадрид).

Реал (Мадрид) може да се похвали с три от петте най-посещавани мача в груповата фаза. Средно 65 825 фенове са наблюдавали трите им срещи, най-много сред всички отбори. Пари Сен Жермен (61 649), Атлетико (Мадрид) (51 749), Интер (Маями) (51 208) и Палмейрас (47 456) допълват челната петица.

Сред местата за провеждане на мачове, стадионът "Хард Рок" в Южна Флорида има най-висока средна посещаемост - 52 955.

Мачът с най-ниска посещаемост е Мамелъди Съндаунс срещу Улсан - едва 3412 привърженици.

12-е стадиона в 11 града са приели общо 1,668 милиона фенове.

От ФИФА доволни от средната посещаемост

От ФИФА доволни от средната посещаемост

Очаква се посещаемостта да се увеличи по време на плейофите