Търсенето на перфектното работно място често е дълъг, труден и много уморителен път. Някои от поелите по него обаче често подценяват вида на автобиографията и мотивационното писмо, с което кандидатстват.
Освен краткото, точно и ясно послание на документите, за привличането на мениджърското внимание влияние оказва и писмото, по което пращаме кандидатурата си.
Мейлът, както и темата на самото писмо, трябва така да говорят за нас, че да накара бъдещия работодател да отдели от времето си, за да разгледа точно тази кандидатура.
Ето как да мотивирате бъдещия шеф да отвори именно вашето писмо според Business insider.
Бъдете кратки
Никой не обича да чете дълги и сложни изречения. Точната, но кратка информация е най-добрият ключ към успеха.
Поставете в началото най-важната информация
Повечето мейли вече се четат от мобилни телефони, екрана на които не показва целия текст. Ето защо грабващите вниманието думи трябва да са в самото начало на писмото
Посочете името и позицията, за която кандидатстване
Тази информация е важна за писмото, тъй като ви представя през работодателя, още преди да ви е видял на живо.
Събудете любопитство
Според психолози хората са по-склонни да четат мейли, чиито тема и ключови думи са свързани с нещо, което събужда любопитството.
Не използвай само главни букви
Използването само на главни букви привлича вниманието, но се схваща и като виртуален еквивалент на крещенето.
Затова експерти съветват да забравим за главните букви в мейла, ако искаме да спечелим работното място.