Колекцията от дрехи на Иванка Тръмп отчете добра година през 2016-а дори и след опитите да се бойкотират продуктите от модната й линия, което всъщност помогна на бизнеса й да спечелили популярност.

Облеклата се радват на скок в приходите от продажби на едро, които се увеличават с 61 на сто до 47.3 милиона долара през фискалната година, приключваща на 31 януари. Това сочат данни от наскоро публикувания годишен доклад на G-III Apparel Group, цитиран от изданието Fortune.

Наскоро редица вериги, сред които Nоrdѕtrоm, Nеіmаn Маrсuѕ и Ѕhоеѕ.соm спряха да продават продукти от колекцията на Иванка Тръмп. Някои от компаниите посочиха като причина слаби продажби.

И все пак не е ясно как ще се представи колекцията през тази година. Модната линия на Иванка Тръмп отчете бум през февруари, когато защитници се обединиха около нейната марка в знак на солидарност след премахването на продуктите от асортимента на Nordstrom.

Въпреки впечатляващия ръст, марката остава малка в рамките на целия бизнес на G-III. Общите продажби на компанията наброяват 2.39 милиарда долара през миналата фискална година.