Пловдивският Ботев се сдоби с нов мащабен спонсор, информират местните медии Под тепетата.
Ботев сключи договор за реклама с МКБ ООД. Фирмата е известна с търговската си марка "22 CARATS", а контрактът между двете страни е за срок от 1 година и влезе в сила от 7 май.
Още на следващия домакински мач на "жълто-черните" логото на новия партньор на клуба ще присъства на отредените за реклама места на "Футболен комплекс Ботев 1912" в Коматево.
sportist
на 09.05.2015 в 09:25:25 #2Ако България беше нормална страна с пазарна икономика досега не 1, а 10 кандидати щяха да подкрепят един отбор с школа и история, в който при това са направени МАЩАБНИ инвестиции. Да се зарежа подобен проект би било не само жалко, но и позорно...
simper_idem
на 08.05.2015 в 13:02:55 #1Мивката пак с безумен коментар плюеш по Локомотив. Мивка и друг път сам ти го казвал, като хвърляш камъни по планината, тя става по-висока.