Закъсалият финансово отбор на Ботев Пловдив ще се сдобие с нов спонсор. Пари в следващите четири години ще налива голяма италианска фирма. Името й обаче бе запазено в тайна от новите шефове като бе обещано то да бъде обявено в края на седмицата. Очаква се до тогава да бъде финализирана и сделката по смяната на собствеността.

Името на новия спонсор ще стои и върху сменената екипировка на футболистите. Марката на новите екипи също не е уточнена, в момента в клуба избират между пет оферти. Едно от предложението идва от популярната марка Капа.

Новите шефове обещаха и да бъде изградена скаутска мрежа, която да търси попълнения за „жълто-черните" в Африка, Европа, както и в родното първенство. Другият приоритет ще бъде изграждането на добре работеща детско-юношеска школа.

„Ботев разполага с най-важните неща за един клуб - история, много фенове и освен това клубът се намира във втория по големина град в България. Запознати сме с традициите на този отбор и амбицията ни е да го върнем там, където му е мястото. Знаем, че това няма да стане лесно, но ние сме убедени, че знаем, как да го направим", обяви изпълнителния директор Малу Мпасинкату.

Той и старши треньорът Енрико Пичони се срещнаха с привърженици на „жълто-черните" и говориха надълго и нашироко повече от половин час.