Левски официално се сдоби с нов спонсор, информират от баскетболния клуб.
Шампионът на България направи нова крачка по пътя към решаване на финансовите проблеми и завършване на настоящия сезон. Кабелният оператор "Близу" ще помага на "сините", като партньорството между двете страни бе представено по-рано днес на специална пресконференция в зала "Универсиада".
На срещата с медиите в столицата присъстваха треньорът на Левски - Константин Папазов и мениджърът по продажби към фирмата Валентин Кунторов. Според първоначалните прогнози "Левски" ще получава около 40 000 лв. от новите оферти (б.а. на стойност 40 лв. на месец при средно 1000 потребители), които са подготвини от Близу и ще бъдат пуснати за потребителите от утре (29 април). Офертите ще останат на пазара в следващите шест месеца.
„Надявам се високото качество на техните продукти и добрият им маркетинг да са полезни на нас. Дано взаимно да си помогнем и от това сътрудничество да се родят добри резултати, които ще помогнат за съществуването на Левски. Тук не говорим за генерален спонсор, но искам да изразя своята благодарност, че са изключително добронамерени. Най-важното е да не се търси някакъв чисто фенски ефект, защото смятам, че това е жест от страна на компанията и крайният потребител не е натоварен финансово от това, че компанията се ангажира да даде част от средствата на баскетболния Левски", коментира Константин Папазов, цитиран от BBall.com.
Фирмата ще предостави четири нови пакета на бъдещите си абонати, като размерите им варират от 15 лв. до 29.90 лв., а в комбинацията на два от тях ще осигурят 20 лв. приход за Левски. Първите две оферти на оператора предоставят до крайния потребител телевизия и интернет. Третият пакет ще съдържа първите две услуги плюс Диема. Последният ще включва максимално бърз интернет с всички екстри.
"Щастлив съм, че Близу ще помогне на клуба, в който съм играл. Това не е спонсорство, а партньорство", обясни Валентин Кунторов.
В официалният сайт на Левски или на кабелния оператор ще бъде поставен специален брояч, който да показва продадените пакети.