Халфът на Барса Педри е изключително популярен сред рекламодателите.
За три месеца на 2022 г. 19-годишният халф получи до 80 оферти от спонсори. Компаниите искат да си партнират с испанците заради неговата "естественост" и "загриженост за околната среда", каза TQTK Studios, която представлява интересите на Педри.
Азиатските компании, по-специално китайските и японските, също проявяват голям интерес към Педри.
Отбелязва се, че създаването на положителен имидж на испанеца в Америка допринесе за топлите му отношения с Лионел Меси, което беше забележимо за всички в последния сезон на аржентинеца в клуба.
Педри е популярен не само сред спонсорите, но и сред феновете. Най -продаваните фланелки на Барселона в момента са тези на Педри и Гави , пише EFE, позовавайки се на източници от клуба.
Централният халф изигра 20 мача за Барса във всички турнири през този сезон, като отбеляза 4 гола и даде 1 асистенция.