Mercedes и BMW поотделно са продали повече коли в Южна Корея от General Motors за първи път, пише Reuters. Историческият резултат е постигнат през февруари месец т.г.
Той подчертава повишаващата се популярност на германските премиум брандове в страната, но е и подпомогнат от противоречията около General Motors там. Потребителите се отдръпнаха от макрата, след като GM обяви, че може да се изтегли и да съкрати 5 000 души.
Разбира се, лидери на пазара все още са местните Hyundai Motor и Kia Motors Corp.
През февруари най-голям ръст записва BMW, като продажбите почти се удвояват до 6 118 автомобила. Mercedes е продала малко повече - 6 192 автомобила, като записва повишение от 12 процента спрямо същия месец на миналата година. През миналата година Южна Корея стана шестият най-голям пазар за компанията от Щутгарт.
Продажбите на GM пък се сринаха наполовина до 5 804. Така американският бранд се срина от трета на шеста позиция по продажби.