Логото на световноизвестната безалкохолна напитка Pepsi вече ще стои на стадиона на ПФК Славия. С това Pepsi става една от малкото глобални марки, които понастоящем се рекламират в българския футбол. По силата на договор с бутилировача на продуктите на PepsiCo за България – "Куадрант Бевъриджис", логото ще бъде част от рекламните пана на стадиона в столичния квартал "Овча купел”. Споразумението включва ползване на рекламни площи на стадиона.

Според  световно признатата класация на на Interbrand за Топ 100 на глобалните марки Pepsi e на 23-то място за 2010 г. със стойност, възлизаща на над 14 млрд. долара. Pepsi e вероятно и единствената марка от подобен мащаб, рекламираща се в българската „А” група.

В световен план Pepsi има дългогодишни традиции на обвързване с футбола. В рекламите на компанията са се снимали дълъг списък от суперзвезди на играта като Роберто Карлуш, Дейвид Бекъм, Франческо Тоти, Ривалдо, Роналдиньо, Раул, Франк Лампард, Тиери Анри, Дрогба, Фернандо Торес, както и настоящият носител на „Златната топка” Лео Меси. В сюжетите на различни клипове на Pepsi са участвали и грандове на европейския футбол - Манчестър Юнайтед, Ювентус и Реал (Мадрид).