Когато се казваш Кристиано Роналдо, с лекота можеш да продаваш каквито и да е спортни продукти - от фланелки на Реал (Мадрид) и португалския национален отбор, през стоки на "Найки" до такива от собствената ти марка.

Понякога обаче изскачат неочаквани пречки. Такава се е появила пред носителя на "Златната топка" и екипа му, щом опитали да навлязат в САЩ с CR7, която произвежда бельо.

Фитнес инструкторът Кристофър Ренци е завел дело. Той твърди, че пръв е вписал марката CR7 - тя се основава на инициалите му и на рождената му дата (7 октомври).

43-годишният Ренци е регистрирал бранда през 2009-а. Използвал го е върху дънки и тениски, както и за седем минутна тренировка, която е качена в сайта му.

Американецът се оплакал в съда, след като от JBS Textile Group, произвеждаща стоките от серията на Роналдо, го призовали да освободи марката. Според някои информации от JBS дори се обърнали към патентното ведомство на САЩ, за да отпише бранда на Ренци.

"Искаме само да ни оставят на мира", каза адвокатът на американеца Майкъл Фелдън. От JBS отговориха, че притежават "изключителен световен лиценз" върху линия за бельо, а Ренци е запазил марката в САЩ, за да се възползва от известността на Роналдо.

"Важно е кой я е използвал пръв. Ние можем да покажем, че първи сме ползвали името CR7 за търговска дейност в САЩ", каза още Фелдън.