Миниджърът на БК ЦСКА сподели на пресконференция проведена тази вечер след загубата на женския отбор от Боташспор в среща от турнира за купата на ФИБА-Европа.
"Решението Яков Джино да бъде освободен от треньорския пост по никакъв начин не е повлияно от вчерашната среща. То е резултат от едноседмична преценка. Единствената причина за раздялата на Джино с ЦСКА е, че в момента клубът просто не отговаря на класата на треньора. Яков е един невероятен специалист, но ние все още не сме на неговото ниво", заяви Коен.
Според него тази несъвместимост между клуба и треньорското ръководство само може да навреди на ЦСКА.
"В момента ние сме едно великопно Трабантче, което тегли ремарке на Мерцедес. Сами разбирате, че докато не се превърнем в първокласен немски автомобил не можем да си позволим такова ремарке", завърши Емил Коен.
Byzantium
на 10.11.2006 в 16:47:58 #20Солскеар, докато подпирате точна такива отбори, няма да има промяна в БГ, само може би малко повече пари тук и там ако има нужда някой да ги изпере... Хайде стига с грамотността, позабравил съм да пиша малко на кирилица, това не значи че не мога...хехехе А за ЦСКА, не знам, мръсна ситуация...
ivozag
на 10.11.2006 в 16:47:34 #19Аз не подкрепям мнението че ЦСКА играят мръсно. Много чисто даже си играят, но им липсва обиграване. Обаче, проблема е, че нямам никакво доверие на този Коен. Появи се с гръм и трясък взе да купува играчи на килограм все едно търгува с картофи. Пръска пари наляво-надясно. Всяко чудо за три дни. Ще вдигне ръце в един момент и всичко ще се изпари. Просто, това не е човек свързан с баскетбола а просто някакъв си бизнесмен който е решил да се прави на собственик на клуб. И като разбере че тази работа изисква повечко усилия ще се откаже!
солскяер
на 10.11.2006 в 14:23:50 #18Привет, №10, Не съм фанатично привързан към отбора, имам симпатии, привързан фанатично съм към самата игра. Мисля, че съм реалист, защото наблюдавам първенството ни от много години. Познавам възможностите на много играчи и треньори. Мисля, че трябваше да оставят Джино да поработи с този отбор. Категорично не съм съгласен, че съдиите подпират ЦСКА, че отборът играе "мръсна игра". Какво разбираш под "мръсна игра"? Нарушения, които съдиите съзнатерно пренебрегват? Нямам такива впечатления, дори мога да кажа, че други отбори през годините бяха подпирани. Пример - съзнателно или не, у нас бяха толелирани отборите, водени в различни години от Тити. Май ти показваш известна пристрастеност. Съгласен съм, че ЦСКА са все още далеч от понятието отбор. За вътрешното първенство повечето от играчите стават. Не мисля, че положението в "Лукойл Академик" е по-различно. Видя ги какво могат срещу "Алба" - Берлин. По твоята логика следва, че след като не са толерирани от нашите съдии, "академиците" би следвало да играят успешно навън. А не е така. Тогава? И двата отбора имат нужда от тежък център. А, помни ми думата, харесвам и студентите, но в тази група не ги виждам да изкласят. Пак ще си говорим. За ЦСКА не коментирам, те са съвсем в началото. Иначе съм съгласен с думите ти, че се наливат пари и се очакват бързи резултати. Ако не стане - чао! Като "Овъргаз", например. Истината е, че трябва търпение и да се работи с дългосрочна перспектива, както е на Запад. Дано някога се случи и у нас!
njаkoi
на 10.11.2006 в 13:24:40 #17№ 10 , не бъркай баскетбола с футбол. Да има подпиране, да има съдийски аванти, да има и грешки, но онова дето се нарича футболна помия , все още, за радост, е далеч от баскетбола.
Nomer10
на 10.11.2006 в 11:54:00 #16солскяер, смесваш реалната ситуация с желаното и най-вече малко фанатичната привързаност към отбора ти. Да, не могат за месец-два да се сработят играчите, няма да се сработят и за една година, а често има случаи, когато и не могат никога да се сработят. Съдиите - това е един фактор, който за ЦСКА е определящ. ЦСКА винаги са били подпирани от съдиите във вътрешното ни първенство и това се отразява и на начина им на игра. Този начин обаче не върви при международни срещи и ЦСКА угасва, защото не могат да играят по начина, по който са свикнали. Не твърдя, че познавам добре отбора на ЦСКА, признавам си, че ми е неприятен точно поради типичната за ЦСКА "мръсна" игра, която с кратки прекъсвания си я имат от години. Сега се насилих да ги следам срещу Урал главно заради многото чужденци и очаквания друг стил на игра, но се оказа, че са много далеч от понятието отбор. Данчо Бозов - при него има две положения - или играе добре или изглежда като уплашено зайче и треньора, който и да е той, бърза да го извади. С Урал не беше в тази крайност, но и не показа някаква добра игра. Христо Николов - при него имаше развитие, докато се учеше от Мак Дъг, нали така се казваше? После доби само още самочувствие, но често то е лошо подплатено. За Митко Ангелов вече писах, изпуснах ли някой? за Мираковски - с неговите 180 см му е малко трудно, но за вътрешното първенство е много на място. Какво става по принцип с всичките ни баскет отбори - някой налива пари и очаква резултат. Като го няма се оттегля и отбора запада. В крайна сметка, за да е интересно първенството ни, трябват повече силни отбори, а не само Лукойл Академик, който ако си намери сносен център отново ще е недостижим в България и добре представящ се в купата УЛЕБ.
солскяер
на 10.11.2006 в 10:58:55 #15Стойчо, напразни надежди! Жените са класа над останалите отбори у нас. И ти да ги поемеш като треньор, няма да загубиш мач. А имат и перспективни млади попълнения. Що се касае до мъжете, колкото и чужденците да са средна ръка играчи, показаха, че могат да се противопоставят успешно и на "Лукойл Академик".
Стойчо
на 10.11.2006 в 10:47:29 #14Сега да видим какво ремарке ще си намерят. Като започнат да падат и във вътрешното първенсто, тогава не знам какви бастни ще ни разказва. Или притчи беше по-добрата дума. Нали притчите бяха тези от библията, от обетованата земя, за юдеи и евреи, Моисей и другите. Айде честито червени. И женскят отбор е по същият път.
shadow warrior
на 10.11.2006 в 10:37:47 #13е тоя е изпечен чифут - отбора е виновен на треньора значи!
за първи път чувам такава постановка.
солскяер
на 10.11.2006 в 10:31:08 #12Привет, Nomer10, за някои неща си прав, за други - не, според мене. Не можеш да искаш за месец-два да се сработят играчи, които никога не са играли заедно. Това не може да го стори дори треньор от световна величина. Не мисля, че Яков Джино е точно такъв. Добър треньор е, но нищо повече. На един треньор трябва да се даде време, през което да прецени възможностите на всеки един от играчите и да изгради скелета на отбора. Затова и аз съм учуден от тази бърза треньорска смяна. В същото време в отбора играят твърде малко българи. Не им се дава и възможност за изява. Епизодично се включват в игра. Вземи един Данчо Бозов - Мираковски не го превъзхожда с нищо, но е постоянен титуляр. Това влияе на психиката на Данчо. За Тони въобще не говоря - твърдо на скамейката! Независимо от възрастта той има опит и умения, може още да даде на отбора. Гларуса е премного амбициран да се докаже, емоционален е, млад е и това му пречи да се изяви напълно, въпреки че има потенциал. Приятел, не търси вината у нашите съдии, кого подпират, видя какви фрапантни грешки допускат чуждите съдии? А "Урал грейт" е един напълно преодолим отбор. Дори можехме да ги бием. Не съм съгласен, че са играли с малък процент от възможностите си. Ако Трайна, който единствен се раздаде, макар и контузен, беше продължил добрата си игра и през последната четвърт, изходът не бе ясен. Повечето от играчите им са средна ръка, каквито са всъщност и нашите чужденци. Не забравяй и факта, че ги води Римас Куртинайтис, бивш играч от световна класа и добър треньор. Тактическата им постановка на играта бе безупречна. Сам призна, че ние сами сме се били, не от куртоазия.
Nomer10
на 10.11.2006 в 10:03:56 #11Треньора, играчите, ръководството, спонсора - кой от тях е за смяна? Какво всъщност показа ЦСКА срещу Урал? Липса на отбор - кой ли е виновен? Липса на спортен хъс - кой ли е виновен? Наличие на футболна агитка на баскет мач! Българите в ЦСКА, доколкото ги има, отново показаха, че без съдийската помощ, каквато получават на вътрешното първенство, са за никъде. Типичен случай е Димитър Ангелов, който без да направи фал срещу защитника си изобщо не може да "влезе" и тук не става въпрос за контузията му - такъв си е открай време. В крайна сметка истината за силата на един отбор излиза наяве чак когато се появи на международни срещи. Е, видя се. Урал играха съвсем леко като на тренировка и без усилие си взеха победата, а можеха спокойно да опънат ЦСКА и с над 30 точки.
солскяер
на 10.11.2006 в 09:25:43 #10Коментарът съм го дал, където трябва. А под достойнството ми е да се занимавам с тебе, неграмотнико. Вече го казах, пак ли да повтарям.
Byzantium
на 10.11.2006 в 06:56:13 #9чакам коментара от върлия чорбар футбалерчето което е сигурно че има по висок КИ от мен....хихихих, и не искам само псувни, искам положителен коментар за ЦСКА и еврейските пари в нея...хайде де...
setsam
на 10.11.2006 в 04:42:43 #8по-тъпо не6то не съм 4ел
sean
на 10.11.2006 в 00:28:28 #7еми свинска работа
Oho Boho
на 09.11.2006 в 22:49:32 #6Гледах и го слушах по канала този как се обясняваше. Потресен съм от йезуитщината му.
Saso
на 09.11.2006 в 22:05:57 #5великопно
Saso
на 09.11.2006 в 21:57:54 #4Миниджърът
Go0
на 09.11.2006 в 21:33:53 #3хм,ах тези пари!
zeemi
на 09.11.2006 в 20:56:35 #2"В момента ние сме едно великопно Трабантче, което тегли ремарке на Мерцедес" Е това е сравнението на годината!!!
Savicevic
на 09.11.2006 в 20:38:09 #1Тоя Коен какъв бизнесмен е, щом не го е преценил това още преди да вземе Джино?