Левски, представян от изпълнителния директор Константин Баждеков, проведе среща с представител на “Ticketpro” във връзка с възникналите проблеми около продажбата на билети и пропусквателния режим преди домакинската среща на клуба срещу Монтана (0:0) от I-ия кръг на Първа професионална лига.
ПФК Левски постави категоричните си изисквания да бъдат взети спешни мерки за предотвратяването на бъдещи неудобства за привържениците от подобен характер. В тази връзка “Ticketpro” има срок до понеделник да изготви конкретен план за действия при възникването на проблеми от технически или друг характер.
За да се предотвратят бъдещи струпвания пред входовете на стадион „Георги Аспарухов“, всички стюарди в зоната на възникналия проблем ще помагат на привържениците за пренасочване към свободните входове.
Във връзка с множеството оплаквания от феновете на тима, ПФК Левски входира писмо до фирмата за почистване „Бонанза - Бачорски“, в което клубът посочи, че е недоволен от обслужването.
Клубът даде едномесечен срок за предприемане на мерки и подобряване на услугите, в противен случай двустранното споразумение ще бъде прекратено.
Левски недоволства от партньори
03.08.2016 18:05:00

Източник: LAP.bg
fanty
на 03.08.2016 в 20:58:18 #1тоя кретен с фигура и лице на рекламиран капут, всичко оправи , та стигна до там да се занимава с организацията по продажба на билети почистване на стадиона, абе още два такива мача ни публика ще има да гледа мачовете нито да замърсява