Бившият капитан на Левски Христо Йовов, който влезе в новия управителен съвет на Българския спортен тотализатор, сподели пред Sportal.bg, че Левски и ЦСКА са клубовете, които могат да направят добра реклама на тотото.
"Кратко е времето, откакто се занимавам със спортния тотализатор. Сега е много трудно да се работи, но целта сега е да запазим функцията. Имаме много идеи, но се надявам да ги реализираме, след като свърши пандемията. Новият УС е от три седмици. Никой от нас не е говорил с Левски. Няма да крия, че спортният тотализатор трябва да се рекламира и да добие нов имидж. Трябва да направим така, че да достигне до младите хора. Не крия, че ще търсим вариант за реклама. Няма какво да се лъжем - двата клуба, ако говорим за спорт в България, които могат да направят добра реклама, са Левски и ЦСКА. Ще бъде добър имидж, ако можем да рекламираме в тези клубове.
Главната отговорност пада върху изпълнителния директор на спортния тотализатор. Имаме възможностите и потенциала. Крайно време да се спре със спекулациите, че когато един човек е играл футбол, няма право да се занимава с нищо друго. Смятам, че съм подготвен и мога се справя със задълженията си", категоричен беше бившият играч на столичния Левски.
"Ролята на феновете е единствено да подкрепя клуба, да изказва своето мнение на стадиона. Не смятам, че феновете могат да бъдат главните управници в даден клуб. Чест и почитания за всички фенове, че успяхме да направим такова нещо с дарения и закупуване на билети. Надявам се да продължи вечно, но със сигурност ще отмине тази еуфория и тогава ще стане много трудно на шефовете на Левски.
"ФИФА и УЕФА, както и БФС трябва да се намесят. Трябва да се измисли вариант. Клубовете са в неприятна ситуация, защото плащат на футболистите, които не могат да изпълняват задълженията си. Ако продължава да се плащат огромни заплати, но няма приходи, които идват от ТВ права и билети, трудно може да продължат по този начин", завърши Христо Йовов.
DrINKO
на 28.03.2020 в 13:02:50 #5Болсена, според мен ако отборите са стимулирани финансово да играят, да се борят за всяка победа, ако това доведе до здрави мачове и истинска интрига, то тогава феновете сами ще се върнат на трибуните! Никой фен няма да дойде на стадиона защото БФС дава пари на отборите според посещаемоста. Да, ние и вие ще получаваме най-много пари, ама каква е файдата ако мачовете са слаби и фиктивни?
Bolsena
на 27.03.2020 в 19:42:05 #4Наистина това с посещаемостта е малко хлъзгаво, но ако се предвиди "х" сума на зрител, става без значение. Т.е. ако Славия имат между 300 и 500 зрители и излъжат, че са седемстотин, няма никакво относително значение за Монтана /например/, които са напълнили стадиона с 10-12 000 зрители.
DrINKO
на 27.03.2020 в 19:36:43 #3Болсена, съгласен съм с теб. И аз мисля, че ърябва да се спонсорира цялата А Група и всеки да получи спсоред заслуги. Това с посещаемоста е малко хлъзгаво, защото отбори като Славия ще пишат, че е имало 5к човека на стадиона а те ще са 500.... ще падне голямо надлъгване, а ако се получават пари за всеки мач, то всеки отбор ще се хвърля на макс за да печели повече точки, съответно и пари.... Нещо като наградният фонд на УЕФА в групите.....
Bolsena
на 27.03.2020 в 18:24:08 #2Дринко, Според мен да се рекламира тотото чрез българските футболни клубове е една нелоша идея, разбира се не само с един клуб /независимо кой той/, защото от една страна тотото наистина има нужда от реклама /и от цялостна стратегия/, а от друга по този начин държавата ще подпомага футбола. Не трябва обаче, да се слагат всички клубове под един знаменател или сумите да са обвързани с резултатите - все пак става дума за реклама. Трябва сумите да са обвързани с посещаемостта на мачовете и то диференцирано - според броя на феновете на всеки един отбор, независимо дали е домакин или гост. Това на първо място ще отговаря обективно на думата "реклама", а от друга би могло да повиши посещаемостта на футболните срещи, което в крайна сметка е смисълът на играта.
DrINKO
на 27.03.2020 в 16:00:47 #1Ако тото-то ще дава пари, трябва да е на всички! Не само леЦа или само ЦСКА! Примерно може да дава едни 20 милиона награден фонд за А група. Ако добавим няколко милиона от други спонсори и телевизионите права, отборите ще могат да делят едни 30-35 милиона годишно разпределени според класиране и посещаемост примерно.... Друг вариант е тези пари да се разделят на броя мачове за цялото първенство, и сумата която се пада на мач да се дели между двата отбора! Примерно 70/30% в полза на победителя, или 50/50 ако мача е равен. Ако сумата за която играят е 200 000 лева, я кажете кой отбор ще легне или играе “ганкиното”?