Президентът на футболен клуб Черноморец Фреди Бобич представи новия основен спонсор на отбора за следващите три години на пресконференция днес в стадион "Лазур". Новата дигитална телевизия QUARTO ще е основната марка, промотирана от играчите на клуба.

"Връзката между футболния клуб и нашата марка е логична - нова и смела услуга, промотирана от обновен и смел отбор, и двете марки - с блестящо бъдеще", обясни решението за спонсорството Милен Стаматов, директор Специални проекти в М-Тел. "Футболът стига най-бързо до сърцата на хората, затова вярваме, че чрез него нашата телевизия ще достигне най- лесно до хората", добави Мария Опренова, мениджър QUARTO.

Дигиталната телевизия стартира в началото на юни и предлага най-големия пакет от HD канали в България. QUARTO e комбинация от телевизия и виртуална видеотека, в която само от дистанционното могат да се поръчат над 300 филма - от руска класика и любими български евър-грийни до холивудски филми, музикални клипове и анимация. Бургас беше сред първите три града, в които се излъчва услугата. Телевизията се предлага от М-Тел, но QUARTO се развива като самостоятелна марка, независимо от телеком оператора.