Състезанията по художествена гимнастика са най-гледаните на олимпиадата в Лондон, показва проучване на Международния олимпийски комитет (МОК).

От 171 481 билета са продадени 170 250, което е 99 процента от всички. Втори по този показател е не толкова популярният като световно измерение спорт батут с 98,6 %, а трети са състезанията по спортна гимнастика с 96,8 на сто продадени билети.

Според изследването на МОК това е общественото въздействие на спортовете на олимпиадата върху хората, като са анкетирани 36 хиляди души от 16 държави на възраст от 8 до 65 г. По скалата до 10 публиката е дала оценка 7,14 на състезанията с грациите.

В допълнение МОК изследва и тв аудиторията на стартовете от Лондон, които са транслирани от 506 канала в 220 държави.

Британските организатори на излъчването на тв сигнал са осигурили на света 99 982 часа тв покритие на спортовете в Лондон, което е с 62 процента повече от игрите в Пекин през 2008 година.