Последният, който си осигури многомилионен контракт, бе Вердер (Бремен). Северняците сключиха договор с букмейкърската компания Betandwin.

Логично е при спонсорските договори успехите на тима да дават отражение на сумите. Това е причината Байерн, Шалке 04 и Борусия (Д) да са в челото по приходи от рекламни контракти, докато новаците в лигата не са толкова апетитни. С ниски постъпления са клубове като Бохум, Енерги и Арминия, който са сред най-безинтересните за рекламодателите.

Договорът на Арминия (Билефелд) с бирена компания е най-ниският в Бундеслигата - само 1,5 млн. евро на година. Този на Айнтрахт (Франкфурт) с местното летище пък е за 4 млн. евро, а заради изписаната реклама на немските железници на екипите на Херта столичани ще получават по 8 млн. евро на година.

На върха по приходи от спонсорски надпис на екипите логично е шампионът Байерн. За договора си с немска телекомуникационна компания баварците получават 20 млн. евро на година.

Отбор                   Спонсор                  Сума за година
Байерн                 Deutsche Telekom    20 млн.
Борусия (Д)          RAG AG                  12 млн.
Волфсбург           Фолксваген             8 млн.
Леверкузен          RWE                       9,5 млн.
Херта                  Deutsche Bahn         8 млн.
Шалке 04            Victoria                    7,5 млн.
Щутгарт               EnBW                      6 млн.
Вердер                Betandwin               6 млн.
Хамбургер           Fly Emirates             5 млн.
Борусия (М)        Kyocera                   4,5 млн.
Айнтрахт (Фр)      Fraport                    4 млн.
Алемания           Aachen Munchener    3,5 млн.
Нюрнберг           mister+lady jeans     3 млн.
Хановер             TUI                          2,5 млн.
Майнц                DBV-Winterthur        2,5 млн.
Бохум               DWSInvestmentfonds 2,5 млн.
Енерги             Mitteldeutsche Energie 2,5 млн.
Арминия           Krombacher               1,5 млн.