Последният, който си осигури многомилионен контракт, бе Вердер (Бремен). Северняците сключиха договор с букмейкърската компания Betandwin.
Логично е при спонсорските договори успехите на тима да дават отражение на сумите. Това е причината Байерн, Шалке 04 и Борусия (Д) да са в челото по приходи от рекламни контракти, докато новаците в лигата не са толкова апетитни. С ниски постъпления са клубове като Бохум, Енерги и Арминия, който са сред най-безинтересните за рекламодателите.
Договорът на Арминия (Билефелд) с бирена компания е най-ниският в Бундеслигата - само 1,5 млн. евро на година. Този на Айнтрахт (Франкфурт) с местното летище пък е за 4 млн. евро, а заради изписаната реклама на немските железници на екипите на Херта столичани ще получават по 8 млн. евро на година.
На върха по приходи от спонсорски надпис на екипите логично е шампионът Байерн. За договора си с немска телекомуникационна компания баварците получават 20 млн. евро на година.
Отбор Спонсор Сума за година
Байерн Deutsche Telekom 20 млн.
Борусия (Д) RAG AG 12 млн.
Волфсбург Фолксваген 8 млн.
Леверкузен RWE 9,5 млн.
Херта Deutsche Bahn 8 млн.
Шалке 04 Victoria 7,5 млн.
Щутгарт EnBW 6 млн.
Вердер Betandwin 6 млн.
Хамбургер Fly Emirates 5 млн.
Борусия (М) Kyocera 4,5 млн.
Айнтрахт (Фр) Fraport 4 млн.
Алемания Aachen Munchener 3,5 млн.
Нюрнберг mister+lady jeans 3 млн.
Хановер TUI 2,5 млн.
Майнц DBV-Winterthur 2,5 млн.
Бохум DWSInvestmentfonds 2,5 млн.
Енерги Mitteldeutsche Energie 2,5 млн.
Арминия Krombacher 1,5 млн.