Смартчасовникът Apple Watch предизвика силен интерес през миналата година, когато беше представен. Скоро обаче неговото му търсене намаля и изглежда през 2016-а устройството вече е демоде.
Изследване на анализаторската фирма IDC показва, че продажбите на Apple Watch са спаднали повече от наполовина или с 55% от пускането му на пазара.
В началото на миналата година умният аксесоар дебютира с поръчки от 3,6 милиона броя за първите три месеца. През последното тримесечие на 2015 г. обаче продажбите са намалели до 1,6 милиона броя, изчисляват от IDC, цитирани от CNN Money.
Тези резултати обаче не са отказали технологичният гигант от продукта. Преди време обявиха, че ще представят нова операционна система за устройството – watchOS 3. Също така много усилено се говори, че на пазара ще бъде пуснат нов смарт часовник през есента – Apple Watch 2.
Междувременно конкурентите на американската корпорация показват по-добри резултати в сегмента. Samsung, Lenovo LG Electronics отчитат по-голям растеж, който им е осигурил нараснали пазарни дялове през четвъртото тримесечие на миналата година.