Болидите на Хонда ще бъдат в нов цвят през следващия сезон, а именно зелен.
Това съобщава изданието Marketing Week, като се позовава на източник близък до екипа. Зеленият цвят се асоциира с политиката на компанията Хонда да се приближава максимално до цветове, които са в хармония със света от ежедневието.
Това е една от новите стратегии на Сайън Фулър, който чрез фирмата си 19 Entertainment отговаря за маркетинговата стратегия на отбора. Фулър стана известен с това, че бе в основата на създаването на музикалния проект Spice Girls.
*БЕЛОВ*
на 24.12.2006 в 21:46:44 #4тъпа идея
JMourinhoo
на 23.12.2006 в 14:39:30 #3King Nothing, Звучи доста логично меннието ти.Може и така да е.Аз уча маркетинг и наистина доста ме заинтерисува това. Иначе от фенска гледна точка е яко да има зелени коли,преди много се кефих на ягуарите как изгележдат,а и напоследак всички се ориентират към червено и бяло
king_nothing
на 22.12.2006 в 19:57:17 #2Идеята е с доста остър поглед-гледат напред в бъдещето,в смисъл че се има в предвид зелено заради природата. Една от концепциите на ФИА е 2012-2015 да се кара отново с турбо двигатели,но захранвани с био-дизел (а то ще стане) и от Хонда искат още от сега да наблегнат на това,така след време като дойде ред на "чистотата" в изгорелите газове,феновете първо да осоциират със Хонда и техния цвят. Което от където и да го погледнеж си е голяма рекламна стратегия,хората мислят ,а не са като нас само да пият и да се карат.
DeaconFrost
на 22.12.2006 в 18:34:54 #1Като пишете статия за "Хонда" поне слагайте снимка на "Хонда"....