Уилямс представи новия си болид FW29 на церемония, близо до английския град Оксфорд днес.

Новият партньор в управлението на тима е американската компания за мобилни комуникации AT&T, а новият генерален спонсор ще бъде Lenovo - един от лидерите в глобалния пазар на компютърни устройства.

"Без съмнение 2006 година не бе възможно най-добрата за нас, но съм възхитен от огромната работа, която свършихме през зимата, за да подобрим колата си".

"Сега започваме с нова марка за идентичност, белязана от нашите нови партньори AT&T и Lenovo, както и с доста нови и талантливи хора в инженерния ни екип. Надяваме се еманацията на нашите съвместни усилия да бъде болида FW29", сподели шефът на тима Франк Уилямс.

FW29 продължава дизайнерските идеи, внедрени в FW28, но със нулево съпротивление в долната част на болида. Други забележителни елементи от новия дизайн са повдигането на охладителните вентили, подобреният двигател и нововъведенията в системата за изхвърляне на изгорели газове.

Носът на болида е по-заострен и снишен, което е значително подобрение в аеродинамиката на Уилямс. Задната част на болида е олекотена и по-ниско разположена с изискваните от ФИА сепаратори.

FW29 вече е преминал всички тестове на ФИА за аеродинамика и надежност. От пилотите на тима Нико Росберг вече има безценен опит от първата си година във Формула 1.

"Опитът ми от предишната година ще ми помогне неимоверно много. Атмосферата във Формула 1 е наистина уникална и аз вече се научих как да работя правилно с екипа си. През последните седмици всички от тима бяха настроени много позитивно и вложиха страхотни усилия за изграждането на новата ни кола. Така че смятам, че можем да гледаме много по-оптимистично на предстоящия сезон", споделя Розберг.