Уилямс мина през много труден сезон след оттеглянето на Хюлет Пакард през 2005. Тогава БМВ също прекрати подкрепата си за тима, който този сезон кара с агрегати на Косуърт.
Освен спонсорския договор, отборът на сър Франк Уилямс сключи и тригодишен договор с Тойота за доставка на двигатели.
AT&T е спомоществовател на отбори от Формула 1 от 2002 година, когато започна да работи с отбора на Ягуар, а в края на 2004 година започна да подкрепя Макларън.
Проливен дъжд заля пистата "Интерлагос" снощи преди старта за Гран при на Бразилия. Това е последен старт от сезона във Формула 1 и последен в кариерата на седемкратния шампион Михаел Шумахер.
Прогнозите за уикенда обаче са за по-ясно време и най-вероятно стартът ще бъде на изцяло суха настилка.
lolita
на 21.10.2006 в 16:38:58 #5д мраз Регистриран на: 10.06.2006, 04:52 ааааа,не! то мойто си е нещо като любов от пръв поглед, не се зарязва току-така,заради някаква си банка,на която даже не съм клиентка
king_nothing
на 21.10.2006 в 09:13:09 #4lolita благодаря, не го знаех.
д мраз
на 21.10.2006 в 05:37:20 #3Лолита,ти сега да не вземеш да се изметнеш заради една банка?
lolita
на 21.10.2006 в 00:53:52 #2king_nothing Регистриран на: 22.07.2006, 20:10 догодина основният спонсор на Рено ще е ING Groep,холандска банка,с която са подписали за 3(мисля) години
king_nothing
на 20.10.2006 в 18:14:01 #1Абе хора нищо не е откраднал Уилямс,просто от догодина Макларън са подписали с Водафоун и е логично, че са прекратили с АТ&Т и те хората си търсят нов отбор с който да рекламират. При положение че във Ферари правата се държат от Марлборо кой да рекламира там,на Реното са Телефоника,на Макларън ще е Водафоун,кой остава-Уилямс. Не пишете глупости,които измисляте докато си пиете кафето!