"Имаше няколко причини, за да спра. Една от тях е, че не исках моят приятел Фелипе Маса да загуби мястото си във Ферари", казва Шуми.
Михаел опровергава и още нещо много интересно. От изданието го питат дали е имал проблем с ръководството на „скудерията" относно евентуалното приличане на Кими Райконен и техен дует през 2007-а.
„Нямаше да имам никакви проблеми с Кими Райконен като съотборник - сигурен съм в това. Други неща исках да направя и това бе причината да спра", завърши Михаел Шумахер, който в момента се води консултант на Ферари. Както е известно, Шуми участва в тестовете на тима преди старта на сезона.
Forza
на 18.07.2008 в 09:45:11 #78Имах предвид мнението му относно Мерседес и Макларън!
CrossFire
на 17.07.2008 в 18:50:45 #77Sasik се е объркал нещо, алфа ромео никога не са притежавали Ферари, а компанията Ферари датира от 1947 година, допреди това Енцо Ферари води състезателния департамент на алфа ромео, т.е. след 1947 Ферари стават самостоятелна компания/просто защото тогава са създадени/ през 1950 започва Ф1 и там Ферари и алфа ромео са съперници, виж сайта на Ф1, първия шампион Нино Фарина се бори за титлата именно с болидите на Ферари, Енцо Ферари е работил в алфа ромео, и си е слагал емблемата "Il cavalino rampante" по болидите на алфа ромео но това е било преди да създаде самостоятелната си компания, преди 1947 отбор Ферари е нямало, имало е само алфа ромео, а иначе Енцо Ферари продава компанията си на Фиат, а не някой друг.
Forza
на 17.07.2008 в 16:23:03 #76И sasik е прав!!!!!!!!!!!!!!!
sasik
на 17.07.2008 в 14:42:50 #75Кросфайър, според мен пък мерцедес срамят макларън. Те са ограничени германски квадратни тикви. Направиха един двигател, спечелиха 2 сезона и решиха че работата им е свършила. После почнаха да плюят по макларън, че виж те къв хубав двигател им дали ма те с аеродинамиката не могат да се справят. Същата песен я пяха и като доставяха на заубер, разделиха се, за да се стигне до смешният момент, в който заубер ги задминаваше със старото шаси на ферари от 2003-та. Големи пичове са от мерцедес, сигурно, ама трябва да работиш всяка година. То Ф1 не е като да правиш автомобили за пътищата. Измислиш едно шаси и един двигател, и така 10 години в производство.
sasik
на 17.07.2008 в 14:36:29 #74Малко си май в грешка дедо мраз. Не са Ферари и Алфа ромео във формулата. Можеш да използваш или само Алфа Ромео, или само Ферари. Неофициално това е било ферари като са били по това време спортното подразделение на Алфа Ромео. След като Алфа ги продават на Фиат, се оттеглят от Ф1 и Ферари остава там под собственото си име - Ферари. Не са два отделни отбора, един и същи е.
Forza
на 17.07.2008 в 11:09:57 #73Само Ферари са вечни!!!!!!!!!!!!! Д Мраз - браво! Но тези неща трябва да се повтарят по често за тези фенове дето са гледали 3 пъти Ф1, видяли една сива кола и на нея емблема на Мерседес, а тази марка са я чули и хайде давай - аз много разбирам от Ф1 !!!!
shumaherist
на 17.07.2008 в 08:42:33 #72Соцко, прибери се в БГ. Ог 3 години ти повтарям, че климата там не ти се отразява добре! От тази влага си станал като мухъл.../карибски мухъл/.
д мраз
на 17.07.2008 в 06:37:16 #71Забравих най-важното Само Кими
д мраз
на 17.07.2008 в 06:34:39 #70Нищо против Макларен,но понеже прочетох нещо наподобаващо невежество,малко статистика: Световния шампионат Ф1 започва 1950г.,тогава основните съперници са Алфа Ромео и Ферари. Няма да изброявам колко марки се сменят до Монако 1966,когато Макларен се включва за пръв път с мотор Форд. През всичкия тоз период когато какви ли не автомобили се сменят,Ферари са неотстъпно присъстващи,губещи или печелещи и винаги със собствен мотор(малко изключение едно или две състезания през цялата си кариера с мотор ягуар) Тъй,че да се говори,че Макларен са легендата в този спорт е неуместно.Даже и Хонда са преди Макларен в надпреварата
CrossFire
на 17.07.2008 в 00:12:40 #69И както казах по-рано, далеч съм от мисълта че Люис не е добър пилот, той има данни, още не ги е развил и е рано да се бие в гърдите, според мен ще стане пилот, показвал го е, но още е рано да го изкарват голяма звезда, така само му пречат и създават напрежение около него.
CrossFire
на 16.07.2008 в 23:33:49 #68Абе дали ти е загаснал двигателя или се стопираш със 60 км/ч докато другите минават покрай теб със 250 км/ч си е все същата работа, къде изпадна тогава...
CrossFire
на 16.07.2008 в 23:32:14 #67Е, не знам какво имаш предвид под подиграване, че Маса имаше 3 победи през 2007 а Хамилтън имаше 4... Е голяма подигравка няма що, и галфоня и той с 4 победи, само Кими може да се каже че се е подиграл със всички защото той направи 6 победи, иначе от четворката Маса беше с най-малко победи, но той се адаптира по-бавно, и е психически по-лабилен, това му е проблема, иначе не преиначавай отново нещата че Люис се е подиграл с неговите 4 победи срещу 3-те на Маса, това не звучи сериозно просто, това е малко като подигравката на галфоня със Шумахер през 2006 - 7 на 7 победи, голяма подигравка, страшна работа.
Лъки
на 16.07.2008 в 22:54:57 #66На Люис поне не му е загасвал двигатела на старта,както това направи ученика.Все още не си ми отговорил,кои не се подигра със слугата на патока миналата година от първата 4-ка?
CrossFire
на 16.07.2008 в 22:49:47 #65Е малко са като Хамилтън-сами да се правят за смях, да ми натискат копчето за ограничение на скоростта в бокса и да ускорява с умопомрачителните 60 км/ч и то в състезанието в което се решаваше титлата.
Лъки
на 16.07.2008 в 22:46:08 #64Тоя маса-ученига на германското "нещо" е голяма работа,голям пилот,голямо "нещо".Я си спомни преди година кой от големите пилоти/и не само те/ във Ф1 не го е правил за смях.А Мерцедес си е мерцедес,няма значение това,че именно МакЛарън продължават славната традиция на великия тим.
CrossFire
на 16.07.2008 в 22:40:58 #63А в турция вече трета година консултирания ги плющи.
CrossFire
на 16.07.2008 в 22:39:40 #62А на колко си бе лъки? Само на 60 викаш, първа младост още, така де, аз съм паленце на 28 ти щом си гледал Фанджо, не ми се мисли, вземи да ни открехнеш малко, и кажи коя титла на Уилямс да извадя, че все още са с повече титли от мацларен.
CrossFire
на 16.07.2008 в 22:34:02 #61Значи мъдрия Лъки е гледал състезания на Фанджо на живо, това си е живо съкровище за нас във форума, давайте да го питаме за спомени, той щом е гледал Фанджо на живо, значи ще може и за Джеки Стюърт да ни каже, и за Жил Вилньов...Абе давайте да го питаме, тва 130 годишен фен не се вижда всеки ден, ще ни обясни как всъщност мацларен са най-стария отбор във Ф1 и с най-много титли. Лъки, нали не ти минава през главата абсурдната мисъл че Мерцедес и Мацларен са едно и също нещо??? Мацларен започва състезателната си история през 1966 и е имал мноооого доставчици на двигатели в историята си, Мерцедес е просто поредния от тях, който от 1995 им доставя двигатели, но не смесвай богатата история на Мерцедес, с бедната и нещастна на мацларен. И без това мацларен само срамят мерцедес, от 1995 до 2008 имат 1 титла, срам и позор, предлагам да си сменят доставчика на двигатели от догодина и да станат мацларен-шкода.
Лъки
на 16.07.2008 в 22:31:24 #60В неделя аз ще съм тука,но ти къде ще бъдеш след поредния резил на жабарите,Моли се поне Кими да се класира в 4-ката,че с тоя плужек маса-консултирания са за никъде горките.
Лъки
на 16.07.2008 в 22:26:43 #59Няма нужда да съм на 1000 години за да гледам на живо най-добрите пилоти във Ф1,а сред тях не е патока Скрудж,който се уплаши,че със съотборник Кими,който няма да му е слуга бързо,бързо си омете задника от Формулата.И още нещо момченце,ако Кими напусне фиат тия отново ще се върнат в миманса,където им е мястото разбира се.