Един от най-титулуваните отбори във Формула 1 - Макларън се раздели с японския производител на двигатели Хонда. В края на миналия век партньорството между двете световни марки доведе до големи успехи, но в последните три години се превърна в пълно фиаско.

Босът на Макларън каза как ще убеди Фернандо Алонсо да остане

Босът на Макларън каза как ще убеди Фернандо Алонсо да остане

"Ние сме длъжни да му дадем болид, с който да покаже на какво е способен"

Тимът от Уокинг вече ще си набавя мотори от Рено, а японците ще се ориентират да доставят продукта си на Торо Росо.

В четиристранната сделка участва и Карлос Сайнц младши. Той беше освободен от Ред Бул, който се явява първи отбор на Торо Росо. Двата отбора имат еднакви имена, но се произнасят съответно на английски и италиански.

Промяната се очаква да накара Фернандо Алонсо да преподпише с Макларън. Неговият досегашен отказ беше обусловен от слабите резултати. Тригодишният договор с Рено е гаранция, че нещата отиват към подобрение.

Снимка 296320