Един от най-титулуваните отбори във Формула 1 - Макларън се раздели с японския производител на двигатели Хонда. В края на миналия век партньорството между двете световни марки доведе до големи успехи, но в последните три години се превърна в пълно фиаско.
Тимът от Уокинг вече ще си набавя мотори от Рено, а японците ще се ориентират да доставят продукта си на Торо Росо.
В четиристранната сделка участва и Карлос Сайнц младши. Той беше освободен от Ред Бул, който се явява първи отбор на Торо Росо. Двата отбора имат еднакви имена, но се произнасят съответно на английски и италиански.
Промяната се очаква да накара Фернандо Алонсо да преподпише с Макларън. Неговият досегашен отказ беше обусловен от слабите резултати. Тригодишният договор с Рено е гаранция, че нещата отиват към подобрение.
