Както е известно той няма право да кара за тима от Формула 1 до 31 декември, когато изтича договорът му с Макларън.
Райконен заяви на чакащите го журналисти, че няма право да дава изявления. След това той отиде в боксовете на "скудерията" с инженерите на „черните кончета" за традиционната сутрешна техническа сбирка.
След това Кими се срещна с новия си съотборник Фелипе Маса. Двамата се уединиха и си говориха около 20 минути.
В първият ден от тестовете на испанската писта именно бразилецът Маса даде най-добро време, като завъртя една обиколка за 1:19, 462 минути. Тестовият пилот на Ферари Лука Бадоер бе само с 0,3 секунди по-бавен.
mateo
на 11.12.2006 в 17:48:18 #39Лайко Шаманов, всеки си има мнение, много си докачлив. Пък и никъде не съм нападал Кими, то времето ще си покаже най-точно. А за Алонсо не знам какво скучно видя този сезон, който беше най интересния от доста години насам. И ако това че Алонсо не прави пилотски грешки ти е скучно проблема си е в теб. Но донякъде е разбираемо когато любимеца на някой не е в играта на него да му е скучно
Лайко Шаманов
на 11.12.2006 в 09:56:57 #38матео, бъркаш, но...както и да е :о) къде ги видя и тези три пилотски грешки освен това говорехме за отпадания и катастрофи кими е карач, който твърди обратното, просто...нямам думи не знам алонсо колко е израснал, но е е един от най-скучните шампиони
mateo
на 10.12.2006 в 21:15:09 #37Тука са различните стилове на каране http://www.youtube.com/watch?v=7jvDizWxZX8
mateo
на 10.12.2006 в 21:09:27 #36д мраз Регистриран на: 10.06.2006, 04:52 Пуснато на: 09.12.2006, 23:29 Матео,е това ми харесва: а за таланта му мога да кажа че е очеваден. Харесва ми,защото аз не слушам журналистите,а наблюдавам поведението на болида върху трасето.Кими е с неповторим стил,независимо от неудачите до момента. Ами стила на Кими не е неповторим а е като този на Шумахер. Кара с "приплъзване" на задницата и агресивна предна част. Алонсо (по мое мнение) кара в стил, който изисква повече усет главно към пистата и нейното експлоатиране. Взима агресивно завоите и усеща колко да натиска в тях за да излезне максимално бързо и максимално използвайки пистата без да губи ценно време. Всъщност тука много добре се обясняват различните стилове на каране http://www.youtube.com/watch?v=QZWcVXZyS4Y&mode=related&search=
mateo
на 10.12.2006 в 21:00:45 #35king_nothing Регистриран на: 22.07.2006, 20:10 Пуснато на: 10.12.2006, 09:16 mateo, мисля че съм съгласен с теб и за Мика и за Алонсо. Ако си спомняш още към края на 2005 говорех да не се плюе това момче,че много може. А тази година ме направи негов фен,има нерви като телеграфни стълбове,а способността му да се концентрира е завидна. Всички казват, че в МакЛарън ще се види колко е зле,а аз мисля че там ще покаже колко е израсъл за тия години. Примери има много в историята,как един шампион ставайки такъв с един силен отбор,за следващия сезон отива в по-слаб(в момента) ,но с по-голям ресурс като цяло. А за Кими неискам да говоря,много пъти го коментирахме,а само времето ще покаже. И аз смятам, че качествата, които има Алонсо(психика, концентрация и най-вече талант) не са никак малко. Освен това е много важно да си разчита състезанието да знае кога да натисне и кога да даде малко "почивка на буталата" ...ако трябва да се впускам в качествата на Алонсо трябва много да изпиша. От доста време вече го следя внимателно и мога да кажа, че по всички показатели отговаря на наименованието отличен пилот. Освен това всички искат още от 20 годишен да е перфектен във всичко и да е 2 пъти по-бърз от всички, няма как. За 3 години се разви страшно много и продължава да го прави. За Макларън съм сигурен, че рано или късно ще започне да печели там. Не знам дали ще е от догодина. Моето мнение е, че представянето му ще е доста по-стабилно от това на Кими когато беше при сребърните.
mateo
на 10.12.2006 в 20:48:43 #34Лайко Шаманов Регистриран на: 28.07.2006, 10:11 Пуснато на: 10.12.2006, 11:58 матео, аз бях раменил годините и се коригирах веднага след това явно не си видял кими има една предизвикана катастрофа в онзи дъжд, в унгария мисля, ЕДНА, за цялата си кариера, т.е. всичко при него е наред, престанете за 2003 няма поправка но както и да е. А за 2006 Кими направи 3 пилотски грешки, които му костваха 3 отпадания. Малайзия, Унгария и Турция(Алонсо нито една). Тоест ако приемем, че са били съотборници с Алонсо Кими ще загуби шампионата заради загубата на 30 точки от собствени грешки. Както и да е и двамата тепърва ще се доказват и ще ги гледаме/
mateo
на 10.12.2006 в 20:25:20 #33Avanger, на мен пък ми се струва, че Кими лекичко поизбяга от Макларън когато разбра, че там ще се подвизава Фернандо. А и от Макларън не вярвам да са ронили крокодилски сълзи за Кими А за мита на Шуми мисля, че Алонсо го развенча тотално, Кими имаше тази възможност също, но не го стори. А вече за причините за отказването не знам какви са има няколко версии. Мойто лично мнение е, че онзи Вили Вебер го е навил Шумито, а и от Ферари са гледали от известно време към бъдещето така че въпроса е многостранен.
king_nothing
на 10.12.2006 в 14:09:37 #32Лайко Шаманов по въпроса за Хамилтон,аз съм съгласен че е нещо много добро,но се въздържам за сега,искам да го видя под напрежение. Иначе като чисто каране е много много добър,казват за такива хора-природен талант
Лайко Шаманов
на 10.12.2006 в 11:58:28 #31матео, аз бях раменил годините и се коригирах веднага след това явно не си видял кими има една предизвикана катастрофа в онзи дъжд, в унгария мисля, ЕДНА, за цялата си кариера, т.е. всичко при него е наред, престанете и искам да ви кажа, че хамилтон, според мен, е нещо, което формулата не е виждала, с риск да ми се присмивате след време :о) king_nothing, приемам корекцията за отпадането, но това въобще не променя цялата картина, относно шуми и мика приятели, тоя казал, оня казал, думи на двама големи, които изпитват респект един към друг... are, go kimi!!!
king_nothing
на 10.12.2006 в 09:16:24 #30mateo, мисля че съм съгласен с теб и за Мика и за Алонсо. Ако си спомняш още към края на 2005 говорех да не се плюе това момче,че много може. А тази година ме направи негов фен,има нерви като телеграфни стълбове,а способността му да се концентрира е завидна. Всички казват, че в МакЛарън ще се види колко е зле,а аз мисля че там ще покаже колко е израсъл за тия години. Примери има много в историята,как един шампион ставайки такъв с един силен отбор,за следващия сезон отива в по-слаб(в момента) ,но с по-голям ресурс като цяло. А за Кими неискам да говоря,много пъти го коментирахме,а само времето ще покаже.
д мраз
на 09.12.2006 в 23:29:16 #29Матео,е това ми харесва: а за таланта му мога да кажа че е очеваден. Харесва ми,защото аз не слушам журналистите,а наблюдавам поведението на болида върху трасето.Кими е с неповторим стил,независимо от неудачите до момента.
mateo
на 09.12.2006 в 22:24:33 #28Avanger Регистриран на: 11.04.2006, 04:26 Пуснато на: 08.12.2006, 00:43 Ами и аз да се включа. Първо Матео басовете в тоз форум са дърво особенно ако губещия е фен на М.Ш. може да забравиш за изплащане на премията. адемонстративно доказано. А за Раико какво да кажа , много ме е яд че предаде макларен, ама то момчето ебати нервите дето изкара, а за таланта му мога да кажа че е очеваден. и Ф1 е колективен спорт ако някои е забравил и не винаги наи талантливия печели за пример мага да ви дам М.Ш. които е нищо повече от един средняк но мръснишкия му талант и прогреса на феррари го напраха още 5 пъти шампион Avanger, качествата на Райконен не се оспорват разбира се. Но както писах и преди набива се някак на очи, че привържениците му се опитват да измият ръцете МУ с надуването на балона "ненадежност на болида" за Шуми айде да не изпадаме в крайности все пак. Разбира се всеки си има мнение, но не смятам че е чак средняк - разбира се далеч от 7кратн, но е бърз. И ми е интересно като казваш, че таланта на Кими е очевиден какво точно имаш предвид, дай пример кое за теб е причина да смяташ така. Защото аз за Алонсо мога да изтъкна над 50 причини поради които го смятам за най-талантливия пилот там за момента, а като минат още някоя и друга годинка ще се разбере колко точно много е талантлив...
mateo
на 09.12.2006 в 22:11:11 #27За Алонсо пък изобщо не съм съгласен - 2006г. Фернандо и Шумито имат по 2 отпадания. За Фернандо и двете са механични грешки - спомняме си много добре в Унгария с гумата и Италия двигателя. Шуми отпадна в Австралия по собствена грешка само в Япония отпадна заради двигател. А на практика Алонсо не допусна нито 1 грешчица цял сезон, по абсолютно безапелационен начин надделя над Шумахер чисто пилотски и то с много по-слаба кола
mateo
на 09.12.2006 в 22:04:03 #26king_nothing - първо за 2000г. за да сме точни трябва да се отбележи, че Шуми отпада 2 пъти заради повреди а Мика 3 пъти. Но Шуми в Австрия и Германия го блъснаха на старта 2 пъти от което Мика спечели 16 чисти точки, като цяло титлата си беше 50-50% но Шуми надделя, по мое мнение 1 от 2те му спечелени титли за които се е борил. 98г. обаче Мика победи напълно заслужено Шумито
mateo
на 09.12.2006 в 21:49:15 #25и не ми говорете за отпаданията на кими през годините, адски много са... 2003-10/17!!! 2004 - 8/18!!! Лайко Шаманов, нека бъдем точни. Феновете на Кими изпадате в ситуация в която изкуствено надувате балона "чуплив двигател" за да оправдаете Кими 2003г. няма 10 отпадания а 3! САМО 1 е заради повреда в двигателя другите са катастрофи! 2004г. наистина има 8 отпадания (повечето заради повреди) но когато финишираше позициите са следните - 8,11,5,6,7,2,1,3,6,2, тоест колата не е била достатъчно конкурентноспособна дори да не се е чупила. (съвсем друга тема е дали Кими може да използва техниката си на 100%) 2005г. има 1 отпадане повече от Алонсо (повреди), но финишира на над 20т. зад него както писах по-долу. а 2006? не направи ли твърде много пилотски грешки като цяло?
king_nothing
на 09.12.2006 в 19:21:14 #24Лайко,една корекция само: на това изпреварване(Спа), Мика не отпада а печели. Самото изпреварване става 2 обиколки преди старта,като се има в предвид че Мика води почти през цялото време и допуска грешка и така отстъпва 1то място на Шуми,но после със тройното изпреварване по брилянтен начин се връща отпред. Тогава Зонта е чул в слушалките си: "Не мърдай, те идват!". Проблема е, че Мика отпадна в следващото състезание,от първо място заради двигател и Шуми взе спокойно 10 чисти точки. Т.е. ключовия момент в тази борба не е в прекия двубой,а поради малшанс. Затова не съм съгласен че Шуми е победил Мика,защото така и не го е сторил. Просто използва шанса,както сега го използва Алонсо-съдба е това. А наистина Шуми уважава само Мика,това е ясно и няма нищо странно,те се знаят още от млади картингисти,от младежи и още тогава са били приятели и двамата го казват това.
king_nothing
на 09.12.2006 в 19:13:42 #23Денис разкри как се е договорил с Алонсо 09 декември 2006 Шефът на Макларън-Мерцедес Рон Денис разкри пред медиите на Острова по какъв начин се е развил целият сензационен транфер на Фернандо Алонсо в тима от Рено в края на 2005 година. Ситуацията била доста любопитна, като от Макларън мислили, че шанса испанецът да кара при тях бил равен на нула. Тогава обаче след финала на състезанието на пистата “Интерлагос“ за Гран при на Бразилия, самият Алонсо е намекнал, че няма нищо против да премине при британците. Както е известно, по време на старта край Сао Пауло в сезон 2005, с третото си място Алонсо грабна световната корона за първи път, а Макларън спечели двойна победа от пет години в лицето на Хуан-Пабло Монтоя и Кими Райконен. От тогава тима от Уокинг няма успех в шампионата и този сезон записа едно от най-слабите си представяния. Около месец след случката, Алонсо подписа договор с Макларън и „взриви“ света на Формула 1. „Всички мислехме, че вратата на Алонсо е затворена за нас“, заяви Рон Денис. “На подиума в Бразилия през 2005 г. обаче нещата се промениха. Монтоя беше спечелил, а Кими финишира втори пред Алонсо. След финала на всички им беше много горещо, бършеха се с кърпи и пиеха вода. Фернандо беше много щастлив, че е спечелил световната титла. Тогава останахме насаме за около една минута и аз го поздравих за титлата, а той ми каза: „Ами въпросът при вас момчета е, че с вас е трудно да се боря, защото вие непрекъснато развивате колите си“. Аз казах: Ти може да станеш част от това“, а Алонсо просто отвърна: „Бих искал да бъда“. Останах втрещен и го попитах: „Сериозно ли?“, а той ми отговори: „Да“, завърши подробия си разказ Денис. Три седмици по-късно двамата си видяли тайно в хотелска стая в уикенда за Гран при на Япония и подписали договор. От тогава Алосно стана световен шампион с Рено за втори път, а Кими Райконен напусна Макларън и догодина ще кара за Ферари.
Лайко Шаманов
на 09.12.2006 в 14:10:29 #22извинявам сe, през 2002 са 10/17 а за мика през предната година цифрите са 7/17 т.е. 2001 - 7/17 2002 - 10/17 2004 - 8/18 велик макларън кими бил трошал двигатели а за 2001???
Лайко Шаманов
на 09.12.2006 в 13:58:21 #21значи така кими има три отпадания за 2005 и 4 старта след 10 позиция, като в япония тръгва 17-ти и печели алонсо има две отпадания и 2 старта след 10 позиция, като в япония тръгва 16-ти и става трети това е и не говорете глупости за мика мика би веднъж реално пилето, през 1998, понеже мишо не можа да потегли на старта, а след това пукна гума - за последния старт в япония говоря през 1999 мишо си счупи крака и пропусна състезания, и пак до последно гонеше мика шоуто беше през 2000 и онова тройно изпреварване в крайна сметка мика отпадна от състезанието заради повреда повреди, повреди, повреди... това са макларън, от 2000 вкл. до днес и не ми говорете за отпаданията на кими през годините, адски много са... 2003-10/17!!! 2004 - 8/18!!!
king_nothing
на 08.12.2006 в 15:41:02 #20mateo в интервю, Михаел казва че единствения опонент който уважава и от който има респект е Мика. Неслучайно той го беше поканил в Блазилия за последното си гран при-факт! Т.е. в случая за Мика и Михаел важи максимата- бий за да те уважават.