Шефът на Макларън Мерцедес Норберт Хауг обяви, че неговият тим няма да напуска Формула 1. Вече няколко тима, сред които Ферари, Рено, Тойота и Ред Бул, заплашиха, че ще напуснат шампионата заради бюджетните ограничения.
Световната автомобилна асоциация иска да въведе незадължителен бюджет от 40 млн. лири през следващата година, за да насърчи тимовете за участие.
„След 60 години във Формула1 Фарари едва ли ще вземат такова решение. Ние ще се опитаме да помогнем и да намерим решение на проблема", заяви Хауг
CrossFire
на 17.05.2009 в 17:01:03 #32А в Q7 отзад е за хора с крака не по-дълги от 80 см и ръст най-много 1.70. ====================================================== На 3-тия ред седалки ли? Щото аз съм 1,84 и на втория ред се возя перфектно и ми е супер широко. А ето това БМВ бие S-класата на мерцедес отвсякъде, и като пространство, и като лукс и като цена, мерцедес S-класа става по-скъп чак при АМГ поръчкови изпълнения където среща БМВ 7 Алпина който също е около 450 000 лв и 600 коня. http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2008/07/2009-bmw-7series-6.jpg Виж колко място има и пак да си говорим за тесни коли, влез в тая 7-ца на БМВ и после в S-класа и ще разбереш колко е тесен мерцедеса. Ето ти цялото БМВ да го разгледаш защото е първата лимузина която е по-комфортна, по-широка, по-мощна и въобще бие S-класата отвсякъде. В едно сравнение между двете бяха написали: "БМВ хвана мерцедес в крачка, новата 7-ма серия - една идея по-напред във всяко едно отношение" Ето виж за кво става въпрос. http://images.google.bg/imgres?imgurl=http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2008/07/2009-bmw-7series-3.jpg&imgrefurl=http://www.caradvice.com.au/14201/2009-bmw-7-series-revealed/&usg=__kwG4Fb0iPLFqvu6Z881xaFSIYZM=&h=782&w=1280&sz=201&hl=bg&start=1&um=1&tbnid=o77RB9YGgSkklM:&tbnh=92&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dbmw%2B7%2Bnew%26imgsz%3Dxxlarge%26ndsp%3D21%26hl%3Dbg%26sa%3DN%26um%3D1
waterwet
на 17.05.2009 в 16:11:29 #31Пространството, което предоставя С-класа по никакъ начин не може да се сравнява с БМВ. Най-малкото, защото БМВ е една от най-тесните коли, в които съм се качвал. То чак в 7-цата има пространство. А в Q7 отзад е за хора с крака не по-дълги от 80 см и ръст най-много 1.70.
CrossFire
на 17.05.2009 в 15:25:57 #30Оооо Рамбо, как са арматурите бе цинге? Нали ти обясних да не се напъваш манго, не ти чета душевно болните съчинения нямащи нищо общо с реалността, айде говори си сам ако искаш, нямам нищо против
JUVEVER
на 17.05.2009 в 14:55:38 #29Ауди Q7, и найт вижън, и гласовите команди и автоматичната настройка на окачването абе всичко с което парадираха в онзи епизод за S-класата, радарния круиз контрол и това че автомобилът се контролира сам при скорост до 50 км/ч и спира ако реши че има защо. -------------- Сега разбирам барутнико - ти бедния хамалин никога не си се качвал в С класа... Ку7 е по-лайняна от А8, а А8 е точно 2 класи по-долу от С класата... ДА знаеш, а ти после мери подлакътника!!! НО ПЪРВО СИ ПИИ ХАПЧЕТАТА!!
waterwet
на 17.05.2009 в 13:33:08 #28CrossFire, Имах предвид, съкратените срокове на внедряване в серийни автомобили. Хонда от 89-а чак през 99 внедри, т.е. 10 години. Сега се скопява всичко за да се доближат максимално до серийните и сроковете вече са 2-, че и 3 пъти по-кратки. Неможе разработка хай-енд да се адаптира за дълговечност и колата да струва 25-30000 евра. Надявам се ме разбра. Тук не включвам спортни автомобили поради някои съображения. Първото е, че под серийни едва ли се има предвид по-малко от 200000 броя. А относно ролсовете провери цената на печата на сертифициран техник, колко струва. Той се слага и върху крепеж и в/у семеринг. Дали по нашите без извинение - кенефи, повечето майстори си имат представа за елементарна техника за смяна на консуматив. А относно изказването на топгиър или статии по разни списания.........
CrossFire
на 17.05.2009 в 12:29:23 #27Вън всичко, което си тества чаркове за пазара на тенекий ======================================================= Ферари можем ли да ги причислим към пазара на тенекии? Щото те директно слагат повечето системи и материали от Ф1 в сериините си автомобили, но един колега тука беше много прав като каза че всички се състезават за да продават коли, а само едни продават коли за да се състезават. И в това има логика, ще ги питам "Мерцедес хай пърформанс енджинс" кво ще правят ако секнат продажбите на А и Б класите, автобусите и камионите за смет, ще се наложи да се оттеглят от спорта, това вероятно няма да стане, има достатъчно тиинейджъри и пенсионери които ще се возят в А и Б класата.
CrossFire
на 17.05.2009 в 12:21:54 #26Купете си Мерцедес S-класа за да разберете, какви ще бъдат автомобилите след 10 години ======================================================== Хахахаха, мне, това е едно от многото изхвърляния на Джеръми Кларксън от Топ Гиър, и то в тъпия епизод където прехвалиха S-класата толкова много че няма на къде, абсолютно всичко което даваха като невероятна екстра в мерцедес го има и в Ауди Q7, и найт вижън, и гласовите команди и автоматичната настройка на окачването абе всичко с което парадираха в онзи епизод за S-класата, радарния круиз контрол и това че автомобилът се контролира сам при скорост до 50 км/ч и спира ако реши че има защо. То тогава аз мога да му кажа да си купи Ролс-Ройс за да разбере какво ще има след 10 години в S-класата, няма как да сравняваме автомобил за 100 000 евро с автомобил за 1 000 000, просто не става, затова казвам че във всеки един сегмент в автомобилостроенето някой предлага по-добра алтернатива от мерцедес, а разликата между Ауди и мерцедес е там че Ауди не участват в толкова много сегменти и не правят камиони за смет и каравани. Друг е въпросът че и мерцедес ги е срам да си признаят че повечето им системи за сигурност са разработки на Волво които мерцедес доразработва и ги порави по-висококачествени, аз не казвам че мерцедес не са качествени автомобили, може би едни от най-качествените, но навсякъде някой ги бие. На вас оставям да проверите само как върви съревнованието между новото БМВ 7 и S-класата в момента, 7-цата буквално мачка мерцедеса, много повече системи за сигурност, много повече екстри, много над S-класата е БМВ 7 в момента, вярно че S-класата е вече на 3 години а БМВ-то няма и една откакто го пуснаха но това са фактите, мерцедес в момента губят клиенти за сметка на новото БМВ 7, сами проверете за какво става въпрос, БМВ-то просто е класа отгоре, и като лукс и като екстри.
waterwet
на 17.05.2009 в 08:59:46 #25Всеки човек би си купил БМВ или Ауди - същото качество че понякога и по-добро, на доста по-ниска цена. -------------------------- Кроска, знаеш добре, че съм хондаджия. Последните 10 години италианците въведоха модата на еднодневките (т. нар. сервизни автомобили) и не само мерцедес започна да пуска разни средноразредни цедки и тям подобни. Обаче точно собственика на Ролс, преди да го продаде, каза следното - "Купете си Мерцедес S-класа за да разберете, какви ще бъдат автомобилите след 10 години". Е, убедил съм се, че е вярно. А относно заводските отбори във Ф1, знаеш много добре мнението ми. Вън всичко, което си тества чаркове за пазара на тенекий. Ф1 е да се гони границата на възмогното като скорост, спиране, стабилност, аеродинамика и челно съпротивление.
CrossFire
на 17.05.2009 в 01:47:03 #24JUVEVER
на 16.05.2009 в 21:23:18 #23CrossFire Регистриран на: 24.11.2006, 12:35 -------------------------
JUVEVER
на 16.05.2009 в 19:34:02 #22Кроска - пак са те разобличили какъв тъпунгер си. Но ти не си виновен - баща ти и майка Ви са виновни. Какво остава за теб освен да си пиеш хапчетата и да мъкнеш плочките Аз затова от доста време те подържам и ти казвам същото. Пии хапчетата, мъкни плочките - прави това което можеш, пък да става каквото ще... Доказателства за твоята диагноза: Кроската изгрухтя: "А как ще се казва шампионът тая година а?" Ами не знам кроска, знам, че НАСТОЯЩИЯТ Е ЛУИС ХАМИЛТЪН С МАКЛАРЪН МЕРЦЕДЕС. Ако ти знаеш, кой ще е тази година може да заложиш скъпоценната плочка и да спасиш семейството си от хамалското ежедневие! С оглед на класирането най-голям шанс би трябвало да има Браун-Мерцедес или поне така е записан в www.formula1.com ако не е вярно - моля те скарай им се и на тях, но преди това си ПИИ ХАПЧЕТАТА!!! Айде и моля те кажи на баща си да слезе от баба/майка ти, че както се убеждаваме с теб кръвосмешението няма добри резултати. ПС: Като обичаш марки които създават само спортни автомобили - недей се занимава с Ферари - както ти отбеляза те имат и музикални системи, тениски и китайски миксери с тяхната марка. Ферари е част от империята на ФИАТ. Както Мазерати, както Ланчия, както Алфа Ромео и много други марки... Стига ти толкова информация - вече е време за медикаментите ти!
CrossFire
на 16.05.2009 в 19:20:46 #21И така ние в случая не можем да спорим коя марка е по-успешна понеже Мерцедес не участват в никакви надпревари заедно с Ферари и в такъв случай ние няма как да знаем кои са по-добри ======================================================= Така е брат, И така ние в случая не можем да спорим кой отбор е по-успешен понеже Миньор Перник не участват в никакви надпревари заедно с Манчестър Юнайтед и в такъв случай ние няма как да знаем кои са по-добри. Тва е интересно, нали? как можем да кажем че Миньор са по-слаби от Манчестър Юнайтед след като не са играли, аз обаче смятам че са по-слаби, а ти си мисли квото искаш.
CrossFire
на 16.05.2009 в 19:00:53 #20И питай всички фенове на макларън, какво ще кажат за Хонда и какво ще кажат за магарцедес... Най-голямата хегемония на макларън е именно с двигатели на Хонда, а най-жалкия период се очертава този с двигатели мерцедес Що за компания е това дето иска да се състезава и прави автомобили като А-калса, Б-класа, автобуси, каравани, ремаркета и т.н Или се състезаваш и произвеждаш само състезателни и спортни автомобили, или въобще не се занимавай, как ще правиш камиони за смет и ще искаш да постигнеш нещо във Ф1...Не става. И пич, че нищо не вдяваш си ясен, но поне си набии в тиквата че мерцедес влиза в Ф1 през 1994 а не 1995, виж сайта на мерцедес хай пърформанс енджинс итам си го пишат, 1994. А аз ще продължа да твърдя че съм по-добър от мерцедес, нали няма база за сравнение, следвам ти логиката, като видя че Ферари имат 10 пъти повече успехи и взе да биеш отбой.
CrossFire
на 16.05.2009 в 18:50:41 #19Мерцедес прави всичко баце тва е жестоката истина ======================================================= Хахахаха, жестока е да, ама за теб, гледам камионите за боклук в София и те са мерцедес И трактор мерцедес съм виждал. Иначе да ти имам убитата логика, не можели да се сравняват, ми то на тоя принцип и Шкода не се знае дали са по-зле от Ферари, то може и аз да съм по-добре, като не съм се сравнявал с тях, може да съм по-добър от мерцедес а? Аманяма база за сравнение. Ферари обаче имат победи, имат титли имат състезателна история, мерцедес нямат такава, нямат нищо, имат една ужасна катастрофа с 80 убити, това е "най-голямото нещо сътворено от мерцедес". Иначе предпочитам автомобили създадени от строго състезателна компания, като Ферари, Ламборгини, Кьонигсег и т.н Мразя марки който правят камиони и коли за баби и тиинейджъри. Всички автомобили създадени от Ферари са спортни и участват в състезания, а всички модели на мерцедес?
Oktavian
на 16.05.2009 в 18:01:52 #18Едно и също нещо само,че след 1947 година.До тогава...ще ме извиняваш. Това за 1955 представи си съм го чувал някъде историята е точно така както я описваш Мерцедес се оттеглят от всякакъв вид надпрвари именно заради трагедията. И така ние в случая не можем да спорим коя марка е по-успешна понеже Мерцедес не участват в никакви надпревари заедно с Ферари и в такъв случай ние няма как да знаем кои са по-добри.И в момента няма как да ги сравним понеже ползваме шаси на Макларън и така от 95' така,че кроска пич гледам интересуваш се от статистика явно се и напъваш чат пат да намериш някоя и друга информаци,но няма как да ми докажеш че Ферари са по-добри. Няма база за сравнение. Ферари прави спортни коли,а Мерцедес хм... Мерцедес прави всичко баце тва е жестоката истина За статистиката Ферари имат повече победи от Мерцедес спи спокойно,но сметни колко години се състезават Скуадра де Азини Нери и колко Мерцедес,не Макларън-Мерцедес! Хайде със здраве ако има нещо пиши пак аз ще ти отговоря...
CrossFire
на 16.05.2009 в 17:44:18 #17Аз ти говоря за Мерцедес и Ферари ===================================================== OK, говори ми за мерцедес и Ферари, дай да видим титлите на двете марки, колко са на брой тези на Ферари и тези на мерцедес, смятай всяко състезание в което участват мерцедес, и всяко такова на Ферари, само че ще получиш известни затруднения в периода 1955-1987, ама ти си знаеш де, явно си фанатик, може да си мюсолманин, знам ли те.
CrossFire
на 16.05.2009 в 17:39:13 #16Глей ся брато, не вярвам да си толкова захлупен на колкото се правиш, даже и феновете на мерцедес и всички компании около тях си признават че Ферари имат истинска състезателна история с повече успехи от който и да било друг отбор, това си е факт а ти се прави на луд щом искаш. Ето ти обаче да се образоваш поне малко, мерцедес спира всякакви участия навсякъде, след катастрофата на Льо Ман 1955 където каруца от марката мерцедес убива 80 души по трибуните, до 1987 мерцедес ги няма нито в състезания, нито в каквито и да било стартове, няма как да имат и 1/3 от успехите на Ферари нали се сещаш.. http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz#Motorsport http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Ilmor И не става въпрос за никакъв макларън тука, само за мерцедес и Ферари, а пиша Ферари защото ме мързи всеки път да пиша Скудерия Ферари, но да знаеш че това е едно и също нещо.
Oktavian
на 16.05.2009 в 17:32:26 #15Аз ти говоря за Мерцедес и Ферари а ти ми говориш за Scuderia Ferrari и Mclaren... Нямам какво да добавя ... Бий магаре,по-магаре...
CrossFire
на 16.05.2009 в 17:13:34 #14Oktavian, Пич, ти жив ли си бе? 1929 Скудерия Ферари се появява по пистите той пак си знае неговата, Мерцедес идват във модерната Формула 1 1994 той вика 1995...Пич я да вземеш да се прегледаш а? Я като си много начетен дай да видим всички успехи на двете марки а? Кажи състезания където магарцедес са хегемон? Ето ти такива в които Ферари са хегемон - Ф1, 24-те часа на Льо Ман/9 титли за Ферари, само Порше имат повече там/ Scuderia Ferrari is the oldest team left in the F1 championship and statistically the most successful one. Scuderia Ferrari was founded in 1929, кое точно не ти е ясно тука? The Ferrari team has achieved unparalleled success in Formula One. Ferrari cars and Ferrari drivers have also won the Mille Miglia eight times, the Targa Florio seven times, and the 24 hours of Le Mans nine times. In F1, the Italian team has the unique distinction of owning nearly all significant records Та вместо да дрънкаш без да знаеш, я дай общия брой на всички трофеи в спортната история на мерцедес, и след това аз ще ти дам броя на тези на Ферари, всеки тука ще ти каже че си луд да сравняваш тези две марки като успехи, но чакам, дай да видим коя има повече успехи в моторните спортове.
Anagor
на 16.05.2009 в 16:24:42 #13Е чак пък "турбу". Не ме карай да се изчервявам.