Втори финишира Ник Хайдфелд (БМВ), а трети завърши Рубенс Баричело (Хонда). Трябва да се отбележи обаче, че японският тим разви отлична стратегия в надпреварата и за първи път явно си прилича работата на Рос Браун.
Рубенс мина три пъти през бокса, но стигна до мястото на подиума. Следват Кими Райконен (Ферари) и Хейки Ковалайнен (Макларън). Шести остана Фернандо Алонсо (Рено), който в последните обиколки направи страхотна борба с Кими и Хейки, но в крайна сметка загуби четвъртата позиция.
Фелипе Маса (Ферари) определено нямаше ден и остана 13-и, след като пет пъти се въртя на пистата. Интересно бе това, че бразилецът за малко не отнесе зайче, което скачаше пред колата му при едно от преминаванията през тревата.
Крайно класиране в Гран при на Великобритания
1. Люис Хамилтън (Макларън) 1:39:09.440 часа
2. Ник Хайдфелд (БМВ) +1:08.500
3. Рубенс Баричело (Хонда) +1:22.200
4. Кими Райконен (Ферари) +1 обиколка
5. Хейки Ковалайнен (Макларън) +1 обиколка
6. Фернандо Алонсо (Рено) +1 обиколка
7. Ярно Трули Тойота +1 обиколка
8. Казуки Накаджима (Уилямс) +1 обиколка
9. Нико Розберг (Уилямс) +1 обиколка
10. Марк Уебър (Ред Бул) +1 обиколка
11. Себастиян Бурде (Торо Росо) +1 обиколка
12. Тимо Глок (Тойота) +1 обиколка
13. Фелипе Маса (Ферари) +2 обиколки
14. Роберт Кубица (БМВ) отпада в 40-ата
15. Дженсън Бътън (Хонда) отпада в 39-ата
16. Нелсън Пикет - младши (Рено) отпада в 36-ата
17. Джанкарло Физикела (Форс Индия) отпада в 17-ата
18. Адриан Сутил (Форс Индия) отпада в 11-ата
19. Себастиан Фетел (Торо Росо) отпада в 1-ата
20. Дейвид Култард (Ред Бул) отпада в 1-ата
Класиране при пилотите
1. Люис Хамилтън (Макларън) 48 точки
2. Фелипе Маса (Ферари) 48
3. Кими Райконен (Ферари) 48
4. Роберт Кубица (БМВ) 46
5. Ник Хайдфелд (БМВ) 36
6. Хейки Ковалайнен (Макларън) 24
7. Ярно Трули (Тойота) 20
8. Марк Уебър (Ред Бул) 18
9. Фернандо Алонсо (Рено) 13
10. Рубенс Баричело (Хонда) 11
11. Нико Розберг (Уилямс) 8
12. Казуки Накаджима (Уилямс) 8
13. Дейвид Култард (Ред Бул) 6
14. Себастиан Фетел (Торо Росо) 5
15. Тимо Глок (Тойота) 5
16. Дженсън Бътън (Хонда) 3
17. Себастиян Бурде (Торо Росо) 2
18. Нелсън Пикет-младши (Рено) 2
19. Такума Сато (Супер Агури) 0
20. Антъни Дейвидсън (Супер Агури) 0
21. Адриан Сутил (Форс Индия) 0
22. Джанкарло Фисикела (Форс Индия) 0
Класиране при конструкторите
1. Ферари 96 точки
2. БМВ 82
3. Макларън 72
4. Тойота 25
5. Ред Бул 24
6. Уилямс 16
7. Рено 15
8. Хонда 14
9. Торо Росо 7
10. Супер Агури 0
11. Форс Индия 0
CrossFire
на 09.07.2008 в 00:36:45 #112Матео, този път мога да се хвана на бас със теб, казваш ХАмилтън му удължавали агонията, я си спомни колко победи имаше Хамилтън миналата година??? Май бяха 4 а? И си спомни какво казах в началото на сезона, че голфонес като го няма, Хамилтън ще запише повече победи защото няма кой да му пречи в бокса и да го избутва от пистата, та ти тогава каза че Хейки щял да го бие, а аз ти казах че Хамилтън със сигурност ще има повече победи от 2007, минали са 9 състезания а Хамилтън има 3 победи вече, през 2007 направи 3 победи на 11-то състезание, гаранция че Хамилтън ще направи поне 5, а истинската агония е в рено да ти кажа, колкото и да го оправдаваш галфонии не струва тоя сезон, Хамилтън ще го затваря още пъти с обиколка, неприятно е но е факт, накрая галфонес я хване 9-то място, я не, а Хамилтън има всички шансове да стане шампион, разбира се, на Кими шансовете са по-големи но не се знае.
mateo
на 08.07.2008 в 23:45:35 #111ама най се накефих колко феноменално задмина Хейки. ей черен талант , и във Франция така, мина Хейки(с много по-бърз болид) го издуха, а не можа Реното на Пикет . мисля че това е доказателство за феномен и достойно поведение от Макларън
mateo
на 08.07.2008 в 23:29:16 #110Kajzer, последния ти пост е Ептен безсмислен. ми много ясно че щеше да го изпревари след първия пит ако не беше заваляло. такава беше тактиката едните бяха заложили на черно другите на червено. е падна се черно четно и спечели църния. освен това Кими имаше шанс за победа ДОРИ и на дъжд но го осраха в бокса както и Алонсо. и затова им изадоха доста позиции. и какво сега тупай се в гърдите че Хамчо направил на Хайдфелд и Баричело 40 и кусур сек. те и двамата го гонеха със супер-болидите ама нъцки силен че гренадеца... както казах интригата се поддържа изкуствено и само удължава черната агония. поне ше падне по болезнено и ше си мисли че бил близо до титла и ще н изаяви гордо че юе се върне ОЩЕ по силен и от Канада чакаме следващата черна изцепка и проява на феномен като тази в Канада. дотогава може да вземе някоя лотария като в Мнако и Англия
mateo
на 08.07.2008 в 23:17:25 #109Кайзер, можеш ли да четеш или избирателно така си свикнал навик казах че Алонсо въртеше най-добрите обиколки в началото и не отстъпваше на лидерите, след това както и на Кими не му смениха гумите което беше абсурдно. сега да ти обясня след като не му смениха гумите в първия стоп на Алонсо заваля пороя и той не можеше да се държи със старите както и Кими. наложи се второ влизане след 1-2 обиколки, ЗАРЕДИХА го догоре с гориво и затова излезна СУПЕР бавен защото ТЕЖЪК. накрая поради това че трябваше да кара ПОВЕЧЕ от половин състезание с един комплект гуми, той се амортизира и болида ЗАГУБИ темпо. като цяло абсурдна тактика с която Алонсо беше 4ти и дори можеше да задържи 2та най-бързи болида. ако можеш да мислиш би разбрал че представянето на АЛонсо предвид обстоятелствата е феноменално. и последно - Ако Браун и АЛонсо работеха заедно в Рено Алонсо щеше да има поне 2 победи досега
mateo
на 08.07.2008 в 23:09:28 #108когато изсъхна Кими стопи преднината на Хамчо за нула време. червените се бяха подготвили за пустиня и затова дори не смениха гумите на Кими, това направиха и Рено с Алонсо. пагубна грешка и за 2та отбора. предвид това че с тактика 16тия беше 2ри по едно време и завърши 3ти, не виждам нищо учудващо 4тия да има подобна преднина пред 2я-3-я освен това всички обуха кънките и парзаклата беше страхотна. единствения пилот при това с отишли гуми , който поддържаше темпо и не се завъртя нито веднъж бе Алонсо. ако беше задържал Кими и Хейки до края трябваше да бъде обявено за чудо. само това че ги държа и направи влакче зад себе си и че им се наложи да правят доста рискови маневри на ръба на излитането за да го минат говори достатъчно
mateo
на 08.07.2008 в 23:02:55 #107Кайзер, пич да съм казал че Хамчо е слаб олито? цитирай ме моля те ако намериш някъде таквоа мое твърдение иначе залъгваш ли се че всяко състезание ще е лотария с изтеглен мургав печеливш? и залъгваш ли се че в момента имаме изкуствено изравнен шампиоант. на Хамчо агонията просто ще е по-дълга и лоша за него. накрая Кими ше бие с 20 точки поне. след поредните малоумия които ще натвори църния. дори с тактиката на Фераи за първи и 2ри пилот Мак няма да вземат нищо. даже сега има парадокс във Ферари няма първи и 2ри пилот има пилот и палячо. в Мак са гледали наскоро Австрия 2002 и успешно изпълняват стратегията.
mateo
на 08.07.2008 в 22:55:22 #106гледам Алонсо се размотва с някви червни фанекли(уж нац на Испания) ама много двусмислено. гледам го ухилен напоследък , или е подписал с БМВ или с Ферари. абе искам го с Рос Браун във Ферари и давам дума че ще отида на Монца с голям плакат със съдържание Шуми на 4 крака, Монтедземоло му го дава прав а Нандо завърта чевермето отзад. Шуми от своя страна държи фераристко флакче с надпис " i love Ferrari and they love me to" ще се изкефат италианите пък и няма да има нищо невярно в цялата работа
mateo
на 08.07.2008 в 22:50:24 #105Браун доказа че може и без кола и без пилот да направи нещо голямо. голям човек и мозък. ето че дори Бричело е способен на чудеса когато Рос мисли нещата, та какво остава със сносен пилот рамената на ФИА и болида на Ферари - ми става 2000-2004г. а относно Алонсо нищо няма да кажа - който се интересува да пита Рос Браун за него
mateo
на 08.07.2008 в 22:48:14 #104в тия готини жеги( и по малко буря) малко трудно се концентрирам върху писаници обаче от Макларън какво се опитват да направят? да минат Ферари от Австрия 2002 ли? жалка картинка. в събота след пола който отбора спечели Рон Денис седеше все едно някой му е откраднал 10 млн. както и в Монако състезанието не бе нормално и като цяло лотария. Макларъън за пореден път имаха различна информация и от организаторите на състезанието както и от повечето отбори, относно времето и спечелиха. това което е интересното че отново блесна гения на Рос Браун.
mateo
на 08.07.2008 в 22:44:35 #103олеЛе пак глупости колкото щеш. нямам възможността да изчета всичката простотия и заяждания , от което губя безспорно но да обобщим състезаието бе парад на НАСТРОЙКИ и тактика. какво е това величаене на някой си спечелил поредна случайна победа с още по случайна преднина. след всяка победа на някой от Мак или Фер бива обявяван за най-големия. Хамчо - победа заради гафове на Ферари лотария и перфектно свършена работа на 2рия пилот на отбора. направи добър старт, подпомогнат максимално от Уебър. Кими, направи добро състезание предвид абсурдите на отбора си и минимизира загубите. Маса - моя нов любимец - перфектно състезание за него Хейки - за 2ро поредно ГП му нареждат от бокса да пусне избрания , не му е леко наистина. а трибуните освиркваха това пускане Алонсо - в началото правше най-добрите обиколки и не отстъпваше на лидерите. след това и него като Кими го наказаха в бокса. показа отново че е боец и феноменален пилот.
CrossFire
на 08.07.2008 в 01:32:25 #102Опа, сега ми стана ясно какъв е случая с бастуна хуйвевер, той се пенеше че Ферари и Жигули били един и същ автомобил, явно той има жигулка с дупнишка регистрация/не че знам каква е/ и му се иска поне нещичко от Ферари да има, е, има го, и жигули и Ферари са с по 4 колела и кормило, дотук за съжаление на хуйвевер свършват приликите с Ферари и започват разликите, ако искаш докарай си жигулката от дупница, тука в софия ще ти намерим кой да ти я боядиса в Росо Корса или ако искаш може и в Росо Скудерия, както кажеш, нали ти си шефа.
CrossFire
на 08.07.2008 в 01:15:51 #101Хахахахха, JUVEVER-PROUD SUPPORTER OF JUVENTUS /DUPNITSA/
CrossFire
на 08.07.2008 в 01:12:38 #100Хахахахаха голямото "АКО" от дупница се появи, хуйвевер дупнишката мадона му викали, и връзки имал, ми как няма да има като си е от там. Няма да казвам какъв е единствения шанс за мацларен да бият Ферари във франция...Да им врътнат по една свирка на Маса и на Райко и да им пуснат фитил. Айде марш с трите титли за 20 години, чиба селяндур.
JUVEVER
на 07.07.2008 в 23:53:28 #99Кончетата са малко спънати на дъжд. Трябва да им сложат нови копитца... Има една ковачница в дупница...поне имаме връзки!!! Няма да поствам мнения на фенове на Ферари преди състезанието, само ще кажа че ако Алонсо сега караше за Макларън и се бяха разбрали с черния единственият шанс за онези да ги победят си остава в съда. Със или без Шумахер... А пъй той пак си е във Ферари, само дето не кара.
Der Fuhrer
на 07.07.2008 в 21:12:58 #98Astika - Пак ще го повторя - Ковалайнен си свърши работата почти перфектно . Имаше шанс и да е едно място по-напред .
Der Fuhrer
на 07.07.2008 в 21:10:42 #97Кими си караше с гръб от Маса , ама избирателно мислене е удобно нали --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ами същото може да се каже за последното състезание . Ковалайнен задържа Кими на старта , пусна Хамилтън и убиваше темпото на тези зад себе си . Ама лично за мен това не е проблем . Пилотът с по-големи шансове за шампион трябва да получава помощ от съотборника си . Макларън проведоха образцово състезание , Хамилтън си свърши работата , да допусна грешки . Много добро представяне , макар почти цяло състезание да караше на чиста писта . Но лично за мен , Хейки изработи голяма част от победата на Хамилтън . Но лично за мен в това състезание звездите бяха Хайдфелд на пистата и Рос Браун извън нея . И не съм сигурен дали сега щяхме да се въхищаваме на победата на Хамилтън , ако БМВ бяха рискували с гуми за мокро за Хайдфелд
Astika
на 07.07.2008 в 21:06:58 #96Лично за мен , най-добре това състезание се представиха Хайдфелд , Ковалайнен и Рос Браун ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, е ковалаинен направи страхотно пускане и после задържане, а хайдфелд направи супер състезание
Astika
на 07.07.2008 в 20:53:27 #95СЕЛЯНИТЕ От линка който съм дал по-горе се вижда , че втория бокс на Райконен е в 30-та обиколка , а на Хамилтън цели 8 обиколки по-късно ........................................... пич ти видя ли че на кими не му смениха гумите а хамилтън с нови гуми при състезание на дъжд и точно тогава почна да вали, ферари не очакваха дъжд съответно различни стратегии всичко е късмет хамилън имаше супер късмет и освен това кара перфектно, като алонсо на единственото си мокро състезание като победител, матео нали в унгария Крос моля не намесвай 96 първата победа на Шумахер с ферари и това състезание на Хамилтън освен преднината която направи спрямо другите няма нищо общо. 96 барселона бяха всички с еднакви настройки а Шумахер с кола поне със секунда по слаба и доколкото си спомням всички лидери завършиха Това беше гениално състезание
blue avalanche
на 07.07.2008 в 19:58:39 #94а бе вие знаете ли че АЗЛК "Москвич" са имали прототипен болид за Ф1 за сезон 64' но другарят Хрушчов казал " Нет,этот спорть империалистический" и проекта спрял.а ако е бил пуснат за 70' година световния шампион щял да се съветски гражданин (някой дубльор на Гагарин сигурно)
Astika
на 07.07.2008 в 19:42:08 #93Ама да не пропускаме факта че има поне 10 много по-стойностни пилоти във Ф1 от галфонь в момента. ......................... според мен на алонсо му липсва стимул и затова си кара просто ей така търсейки за другата година по добър отбор. В началото на състезанието правеше най добри обиколки поне две три и после никакъв го нямаше. Докато при Шумахер беше различно да не кажа единствено тоя пич караше във всяко състезание стимулиран да постигне най доброто. Той караше за отбора и после за себе си. Няма пилот който бих сравнил в момента с Михаел. Хамилтън евентулано но още е много рано тоя пич е супер мотивиран