Най-младият световен шампион във Формула 1 Себастиан Фетел призна, че все още не е поздравен за успеха си от пилота на Ферари Фернандо Алонсо.
"Алонсо все още не ме е поздравил за титлата", призна германецът. До последното състезание в Абу Даби испанецът водеше в класирането, но завърши осми, а Фетел първи, с което сдаде титлата.
Пилотът на Ред Бул призна, че след състезанието се е чувствал като в сън. "Надявах се този сън да не приключва. Бях тема номер едно във всички вестници в родината ми. Беше ми странно, тъй като съм нормален човек, а това ми се случва за първи път", обясни Фетел.
Фетел все още чака Алонсо да го поздрави

Източник: ЕПА/БГНЕС
зелено-бяло
на 23.11.2010 в 19:57:38 #6Квалификациите винаги са били важни,не вярвам това да е "пропуска" ми!Да,днес системата е по-сложна,а квалификацията по-решителна за крайното класиране.Но е имало период,в който полпозишъна е носил точки.За Хакинен например,квалификацията беше от изключително значение,защото можеше лесно да избяга напред,ако е първи.В Мак имаха една доста успешна система за стартиране,помня как в Италия 98 Мика и Култард се изстреляха от втора редица пред двете ферарита на първа редица(после "ядоха сопата" обаче
)
Като цяло обаче мисля че нещата при болидите не бяха изравнени,имаше разлика,но пилотите можеха да я ликвидират или да я увеличат.Друг пример който помня е Франция 97.Тогава след квалификацията спечелена от Шуми(по средата на сезона) Ники Лауда обяви края на петгодишната хегемония на Уилямс/Рено.А в края на 97-ма започна превъзходството на Мак.Пак разлика в болидите,нали?Квалификацията пак беше много важна,неслучайно последния покорен рекорд от Шуми беше този за полпозишъните,но той печелеше победи по-често от полпозишъни.Това е което много ми харесваше в него.Ако въпроса е чисто статистически,то Шуми имаше повече полпозишъни срещу противниците си ,отколкото другите срещу Фетел.Но аз мисля че за това "вината" е на Шуми,да печели въпреки че противника е с по-добър материал.
зелено-бяло
на 23.11.2010 в 17:09:28 #5Аз съм сигурен,че статията е от 97-ма,ама нейсе,не е толкова важно!
После,ако забелязвате,аз въобще НЕ ОСПОРВАМ качествата на Алонсо.Добър пилот е,заслужено спечели всичките си точки през този сезон,с изключение на 8 от тях.Четирите му победи също са негова заслуга!Щом е финиширал пръв,значи е бил най-бързия!С лека забележка,че трябва да стартира минимум трети за добро представяне.Забавлявам се само с твърденията че "МАЧКАЛ",че "ПЕТРОВ ГО БИЛ СПРЯЛ",а също така,че "РЕДБУЛ СИ ПЛАТИЛИ ТИТЛАТА".
Имаха ли Ферари проблеми с двигателите и разрешиха ли им "корекции"?(повтарям се)
Чак в края на сезона Алонсо се посъбуди и затова мисля,че не само не става въпрос за "мачкане",ами въобще трябваше да си трае пред фенове,съотборник и съперници.В негов интерес беше!Заяде се с Петров,прееба Маса(и има наглоста да го пита"кво ти стана след онзи завой"),а сега и шефовете му дават обяснения,защо не са направили Алонсо шампион?!?!(ако бъркам,поправте ме
) Съперниците му (Фетел),пък не го смятат за джентълмен и достоен за уважение противник(поне аз така разбирам заглавието на тази статия)
Идилия отвсякъде!
Следващия сезон може да се окаже сам срещу всички!
А онова романтично време,когато пилота имаше много по-голямо значение отколкото днес,много ми харесваше.То имаше своя голям герой и всички знаете кой е той!Шуми успяваше да заличи разликата между определено по-добрите Уилямс и Мак и по-слабите Ферари!
Повтарям се донякъде от предната статия,но за тази- според вас не е ли по-добре да поздрави Фетел,вместо да се ежи на Петров?
Lane Staley
на 22.11.2010 в 23:33:48 #4Зелено-бял, ще прощаваш, но тази статия излезе доста след 2000та година, а не 1997. Реално този сезон гАлфонсо го изкара на мускули и без конкурентен автомобил. Само и единствено благодарение на талант. Не одобрявам поведението му спрямо Петров, но да оспорваш качествата му е глупаво.
зелено-бяло
на 22.11.2010 в 22:48:59 #3"....с по секунда и нещо преднина пред втория...",забравих уточнението!
зелено-бяло
на 22.11.2010 в 22:46:42 #2Е да,ама мога да го сравня със сезон 97!Тогава имаше една статия в "Нюзуик"-"Защо Михаел Шумахер докосва Величието".Тогава Ферари бяха доста назад от Уилямс,нали!А през 98 и дори 99 година Маковете не печелеха ло Полпозишъни с по секунда и нещо?Помня как Хакинен даваше съвети-"Препоръчвам ви да умножите преднината ни по броя на обиколките"
Ти помниш ли?
зелено-бяло
на 22.11.2010 в 22:00:53 #1Ами Браво на Фетел,че го казва на всеослушание!Обаче има да чааааака!
Алонсито НЯМА да го поздрави,но обеща РЕВАНШ!
Другите "чакащи" ,са Маса и Петров!Те пък чакат да им се извини!
Но това е малка част от най-добрия сезон на нандо!А Най- Най-доброто вероятно предстои.Във Ферари атмосферата предполагам е ако не отровена,то поне далеч от нормална.1.Не знам как ще я карат заедно с Маса догодина.2.Тактиката беше "обвинена" публично от Алонсо като главен виновник за неговия неуспех,да му мислят от екипа дето правят стратегиите
3.Призовават Монтедземоло да подаде оставка,защото не можело при наличието на пилот като Алонсо да загубят титлата!
Това последното щеше да е тъжно,ако не беше СМЕШНО
Направо ще ги разчувства всички в екипа и ще се влюбят един в друг!Не ги виждам как ще работят заедно,при наличието на един БЕЗГРЕШЕН И НЕДОСЕГАЕМ между тях!
И да си припомним-когато Шуми губеше,винаги обвиняваха него.Просто така е с най-големите,от тях винаги се очаква най-много!