Световният шампион Себастиан Фетел отново бе над всички. Пилотът на Ред Бул извоюва безапелационна победа в Гран При на Южна Корея. Фетел завърши с 12 секунди разлика пред втория Люис Хамилтън с Макларън. Германецът започна от втора позиция след победата в квалификациите на Люис Хамилтън вчера.
Четирисекундната преднина бе стопена след излизането на кола за сигурност след катастрофата между Витали Петров от Лотус Рено и Михаел Шумахер от Мерцедес. След това Фетел успя пак да дръпне напред и накрая аванса му пред Хамилтън бе 12 секунди.
За Фетел нямаше значение дали ще победи, след триумфа на Сузука, който му осигури и шампионската титла в "Кралските гонки", но въпреки това амбициозният германец не се предаде и в това състезание.
С класирането от днес на Фетел, Ред Бул спечели титлата при конструкторите за 2011 година. Заслуга за това имаше и Уебър, който завърши трети.
Той и Хамилтън водеха до последно люта битка за втората позиция, но в крайна сметка британецът се оказа по-бърз.
Дженсън Бътън се срина от трето до шесто място в първата обиколка, след като бе изпреварен от двете Ферари-та. Той обаче успя да се пребори с Фернандо Алонсо и Фелипе Маса и финишира на четвърта позиция.
Хайме Алгерсуари от Торо Росо направи поредното си силно представяне и зае седмото място. Той изпревари Нико Розберг с Мерцедес в последната обиколка. Другият пилот на Торо Росо Себастиан Буеми завърши девети. Последното място сред точките зае Пол ди Реста от Форс Индия.
mateo
на 17.10.2011 в 17:05:07 #5интересно състезание или поне няколко момента от него. пистата е технична, но характеристиките и не улесняват максимално изпреварванията хубава битка между Уебър и Хамилтън и този път чисто каране и защита от Луис без глупости. впрочем стори ли ми се или Хам забавяше накрая не само Уебър но и съотборника си? Фетел също направи добра маневра и според мен, дори да е решен шампионата и да няма напрежение, направи най-доброто си състезание за годината Ферари си карат с тестовете за догодина на пълна пара впрочем чудя се когато Алонсо изпревари Маса е защото бразилеца го е пуснал?/Спа, Сузука/
а когато не го изпревари/Корея,Малайзия, Австралия/ предполагам Ферари са взели внезапно решение да се даде равен статут между пилотите.
също така предполагам когато Маса има нови елементи по болида си, които да се пробват той е тестер - когато Алонсо ги получи - той получава по-добрата техника
доколкото успях да забележа Маса получи оптималната стратегия, докато Алонсо се търкаляше с изтъркания червен кант, което го запрати в люта битка с Петров, но това са подробности
дали някой ще може да спре Нюи догодина - предпоставки винаги има, остава да видим 
mateo
на 17.10.2011 в 17:04:35 #4интересно състезание или поне няколко момента от него. пистата е технична, но характеристиките и не улесняват максимално изпреварванията хубава битка между Уебър и Хамилтън и този път чисто каране и защита от Луис без глупости. впрочем стори ли ми се или Хам забавяше накрая не само Уебър но и съотборника си? Фетел също направи добра маневра и според мен, дори да е решен шампионата и да няма напрежение, направи най-доброто си състезание за годината Ферари си карат с тестовете за догодина на пълна пара впрочем чудя се когато Алонсо изпревари Маса е защото бразилеца го е пуснал?/Спа, Сузука/
а когато не го изпревари/Корея,Малайзия, Австралия/ предполагам Ферари са взели внезапно решение да се даде равен статут между пилотите.
също така предполагам когато Маса има нови елементи по болида си, които да се пробват той е тестер - когато Алонсо ги получи - той получава по-добрата техника
доколкото успях да забележа Маса получи оптималната стратегия, докато Алонсо се търкаляше с изтъркания червен кант, което го запрати в люта битка с Петров, но това са подробности
дали някой ще може да спре Нюи догодина - предпоставки винаги има, остава да видим 
resistor
на 16.10.2011 в 16:34:43 #3Мен ме интересува защо печката използва ДРС на правата след като Уебър го мина в първия завой. Аз ли нещо не съм разбрал ама на предишния сектор Уебър беше отзад и той трябваше да ползва ДРС на правата а не негрото нищо че вече го беше изпреварил
Racing fan
на 16.10.2011 в 14:35:21 #2Честито на феновете на Фетел и Ред Бул! Фетел изпревари Хам без DRS и затвори устите на доста от критиците си. Ферари отново сътвориха простотия като късно вкараха пилотите си за смяна на гуми. От 4-та позиция Алонсо след смяната излезе зад Шумахер. Жалко за провалената възможност да видим битка между двамата ( Шумахер и Алонсо). Бътън беше неузнаваем. Дори и след рестарта Хам и Уебър му дръпнаха напред, като дадоха цвят на сивата надпревара. Само неразбрах как Уебър на 2 пъти върна позицията на Хам. Явно се иска голям талант за това. Добро представяне на Буеми и Алгесуари. Браво!
A*C*M
на 16.10.2011 в 11:16:39 #1Чакаме дежурните критики от някои форумни капацитети по адрес на Фетел как не бил нищо особено, само че германеца мина покрай Хамилтън за три завоя и забрави за него а Уебър със същият болид половин състезание се влачи зад него.Въпреки всичко много силно състезание и за Хамилтън ,но на пресконференцията си личи че е смачкан психически този сезон.Шибаняка Петрофф провали Шуми