Световният шампион Фернандо Алонсо ще стартира от първа позиция в старта от Формула 1 за Голямата награда на Монако, по улиците на Монте Карло.
Алонсо направи невероятна последна обиколка, като даде време от 1:15.726 минути и остави на 0.179 секунди зад себе си своя съотборник Люис Хамилтън от Великобритания.
Бразилският пилот на Ферари Фелипе Маса, който спечели последните два старта, в Бахрейн и в Испания, ще тръгне от трета позиция, след като спря хронометрите на 1:15.967 минути.
Четвърти се нареди Джанкарло Физикела с Рено, следван от Нико Росберг с Уилиамс и Марк Уебър с Ред Бул. На четвъртата редица са Ник Хайдфелд от БМВ-Заубер и съотборникът му Роберт Кубица.
Финландецът Кими Райконен с Ферари получи повреда в управлението на болида си, след като закачи бариера по време на втората квалификационна сесия. Райконен беше принуден да спре и да се прибере в бокса и ще стартира от 15-а позиция.
Q1 | Q2 | Q3 | |||
1 | Фернандо Алонсо | (Макларън) | 1:16.059 | 1:15.431 | 1:15.726 |
2 | Люис Хамилтън | (Макларън | 1:15.685 | 1:15.479 | 1:15.905 |
3 | Фелипе Маса | (Ферари) | 1:16.786 | 1:16.034 | 1:15.967 |
4 | Джанкарло Фисикела | (Рено) | 1:17.596 | 1:16.054 | 1:16.285 |
5 | Нико Розберг | (Уилямс) | 1:16.870 | 1:16.100 | 1:16.439 |
6 | Марк Уебър | (Ред Бул) | 1:17.816 | 1:16.420 | 1:16.784 |
7 | Ник Хайдфелд | (БМВ - Заубер) | 1:17.385 | 1:15.733 | 1:16.832 |
8 | Роберт Кубица | (БМВ - Заубер) | 1:17.584 | 1:15.576 | 1:16.955 |
9 | Рубенс Барикело | (Хонда) | 1:17.244 | 1:16.454 | 1:17.498 |
10 | Дженсън Бътън | (Хонда) | 1:17.297 | 1:16.457 | 1:17.939 |
11 | Александер Вурц | (Уилямс) | 1:17.874 | 1:16.662 | |
12 | Витантонио Лиуци | (Торо Росо) | 1:16.720 | 1:16.703 | |
13 | Ярно Трули | (Тойота) | 1:17.686 | 1:16.988 | |
14 | Хейки Ковалайнен | (Рено) | 1:17.836 | 1:17.125 | |
15 | Кими Райконен | (Ферари) | 1:16.251 | без време | |
16 | Дейвид Култард | (Ред Бул) | 1:17.204 | наказание | |
17 | Антъни Дейвидсън | (Супер Агури) | 1:18.250 | ||
18 | Скот Спийд | (Торо Росо) | 1:18.390 | ||
19 | Ейдриън Сутил | (Спайкър) | 1:18.418 | ||
20 | Ралф Шумахер | (Тойота) | 1:18.539 | ||
21 | Такума Сато | (Супер Агури) | 1:18.554 | ||
22 | Кристиян Алберс | (Спайкър) | без време |
mateo
на 27.05.2007 в 14:51:38 #23и полседно, това че Алонсо се наложи 2006 е доказателство че 2005 не е било случайно а това че тази година е на ниво доказва че предходните гидини са закономерност....
mateo
на 27.05.2007 в 14:49:24 #22а абсурдните твърдения за старата точкова система и това че Алонсо не би станал шампион и 2та пъти при нея е смехотворно. преди да се твърди подобно нещо поне елементарна сметка може да се направи със справка. вижте вторите и 3тите места и на Кими и на Шуми и на Алонсо и пак ще стане ясно че Алонсо е пред тях. чудя се вече какво ли още ще се измисли за да е помогнало на Алонсо да бие. сигурно и слънцестоенето е виновно?! а и друго се сетих. че Алонсо е станал шампион с 2 победи 2005 а Кими имал 15тина..... отново приказки без знание 2005г. Райконен има 6 победи Алонсо 7 без коментар
mateo
на 27.05.2007 в 14:45:39 #21е то какво ли не бе за тоз Алонсо, от това че не бил симпатичен през това че се радвал когато Кими отпаднал на Нюрборгринг та се стигне и до точковата система като че ли важи само за него?! за 2005г. Алонсо води на Кими с около 30т. някъде. да Кими има повече отпадания или по-скоро сменени ДВГ, но в достатъчно състезания Алонсо го победи без да има тех. проблеми в Макларъна тогава. при това Алонсо отново караше видимо по-слабия биолид. 2006г. Алонсо има много повече технически отпадания от конкурента си - Шумахер. отпадна в Унгария заради болтовете на Монца му гръмна двигателя в Китай изпусна победата пак заради болтове. Шуми имаше 1 единствен проблем в Япония и това беше. Алонсо го победи по всички параграфи на пистата. а за спекулациите че Алонсо бил арогантен и незнам си какво са чисто антифенски измислици. интересно ми е какви са конкретните примери за това че Алонсо е кофти? напротив момчето си е точно и изглежда пич. виж Маса си е чиста проба лаинце или пък малко гнусно плъхче, и на двете еднакво ми прилича малката му физиономийка
айде приятно състезание и по-добрия да спечели напрегнатото състезание! ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
sim_e_on
на 27.05.2007 в 04:28:37 #20Истината е, че Алонсо, колкото и да ме не кефи, е най-добрият пилот в кервана в момента. Както вървят Макларън, трудно ще бъде спрян да не вземе 3-та титла. Жозе, единствено съм съгласен, че системата за точкуване трябва да се пипне - най-удачно за мен би било 12-9-6-... Така Алонсо няма само с трети места да стане шампион накрая. Що се отнася за любимеца ти Монти
- видяхме го къде завърши трагичната си кариера ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_biggrin.gif?_=1446728989)
JMourinhoo
на 27.05.2007 в 03:27:57 #19Ако не беше тая точкова система 10 - 8 - 6 и т.н. Алонсо нямаше да има толкова успехи Според мен първия трябва да взима 12т
JMourinhoo
на 27.05.2007 в 02:33:17 #18Не харесвам Алонсо,но тогава гумите му бяха разпаднати
JMourinhoo
на 27.05.2007 в 02:00:47 #17И не ми сравнявай Менсъл с Мимито щото отпаданията на айсменчо не са поради липса на късмет,а поради негови грешки.Преди се говореше че отпада заради Макларъна,амо за 4.5 състезания се видя че не е това причината.Още повече че Култард и после Монтоя нямаха такива пробелеми.Мимито е разкрит
JMourinhoo
на 27.05.2007 в 01:46:52 #16Но какво стана накрая - Менсъл отиде в Уилиямс в точния момент и стана световен шампион с първи места в първите пет поредни старта Шумахер го подобри 2004 и добре че беше Монтоя да го блъсне в Монако че да му прекъсне рекорда от 6 побеи от 6 старта.Иначе той взе 12 от първите 13
JMourinhoo
на 27.05.2007 в 01:43:03 #15барон врангел да
sim_e_on
на 26.05.2007 в 22:42:14 #14Не се отчайвайте, фенове на Кими. Само ще припомня на тези, които са гледали, и да кажа на онези, които само са чували, за Найджъл Менсъл. Този голям пилот беше с години измежду първите в кервана, но никога шампион. Вечно страдаше от липса на късмет, спадове в психиката, някои даже обявиха, че той никога няма да стане шампион по каквото и да било. Спомням си как веднъж му свърши горивото на няма и сто метра преди финала, друг път гумата му се пука на последния завой или пък направо се откача колелото, и във всичките тези случаи той води до момента! Направо нямам думи. Но какво стана накрая - Менсъл отиде в Уилиямс в точния момент и стана световен шампион с първи места в първите пет поредни старта (рекорд, който стои и до днес) и над 100 точки - 108, ако не се лъжа (отново първият пилот, направил това), два пъти повече точки от втория. Но най-впечетляващ бе начинът, по който побеждаваше. Той на практика затваряше всички, може би без втория и третия, с по една обиколка! И НИКОГА, никога не връщаше газта. Караше като луд до самата финална права. След това той отиде в ИНДИ сериите и в дебютния си сезон стана шампион и там... ТА мислех си, че и на Кими времето ще дойде. Дано да дойде, щото момчето е много талантливо. А що се отнася до надпреварата тази година, мисля, че нещата започнаха да се избистрят. Следващите 2-3 състезания ще очертаят фаворитите за титлата. А отборно, мисля, че това е Макларън. Ако Кими успее да се вземе в ръце, индивидуалната надпревара също ще бъде доста интересна.
pesho-nice
на 26.05.2007 в 22:32:18 #13Ама вие му таковахте мамата на Кими днеска. Има обаче няколко тънки момента. Това, че той е толкова назад означава, че утре може и да видим някое изпреварване. Не искам да го защитавам за проявата му днес а и за сезонът досега като цяло, но вие вече сте го отписали. Истина е, че му липсват някои от качествата на истинския шампион - в ГП на Австралия за малко да заспи на волана. Отдаденост, дисциплина - също. Но стилът му на каране е просто уникален. Ако можеше да имаме 22 Кимита на старта, Бърни нямаше да се чуди как да променя правилата и какви нощни състезания да измисля. Сравнявате Кими с Алонсо. Основното оръжие на испанеца в двете му световни титли беше издържлива кола. Алонсо досега не се е сблъсквал с нито една трудност. Първо стана шампион изпреварвайки спрелия Кими (иначе нямаше проблеми да финишира зад него), а за Шуми - първо му дръпна заради проблеми във Ферарито, цял сезон Пилето го настогаше малко по малко и накрая, точно преди решителните две състезания - бум, пак повреда. Не омаловажавам успехите на Алонсо, но човекът не може да се оплаче от липса на шанс. Грешката на Кими днес беше непростима, най-важната квалификация в годината, половин състезание. Но тя, както и слабото му представяне досега е следствие на една друга, огромна грешка - отиде там където не му е мястото!
барон врангел
на 26.05.2007 в 21:25:57 #12Няма какво да спорим за Кими Райконен, това е поредната набедена звезда, нещо като Ралф Шумахер. Това са измислени пилоти, който след 3-4 години ще залезят и никой няма да ги помни. Жалко, че изгониха Монтоя миналата година от Макларън, защото сега сезона щеше да е 100 пъти по-интересен. В момента имаме само Хамилтън, Алонсо и донякаде Маса.
JMourinhoo
на 26.05.2007 в 20:21:27 #11За поредния провал на Мимито е виновен .. Монтоя
nixx
на 26.05.2007 в 19:17:11 #10кой е по добър Алсфонсо или Кими е все едно да сравняваш Заз и Варбург. Единия е страхлив пилот който си кара полека и се крие от битки по пистата но трупа точки. Другия е арогантен и все някой му е виновен. Странно как тея двамата имат някакви фенове...
king_nothing
на 26.05.2007 в 18:33:48 #9Без значение кой ще спечели утре(дълго състезание,всичко може да се случи),но се видя че Алонсо е пилот и може.А ако някой се опита да го опровергае,ще кажа само, че всички фенове на Ферари цитират тази писта за тест за пилотите, е на това мнение са всички. Това само потвърждава какъв е пилотския екип в Макларън.
brigantina
на 26.05.2007 в 17:49:46 #8Голямата награда на "Монало" - за пръв път чувам за такова състезани е
![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
brigantina
на 26.05.2007 в 17:48:30 #7Алонсо ще се бори до край за титлата , вече има шампионски манталитет от предните 2 сезона , по мое мнение пилотите на Макларън са по-добри от тези на ферари и предимството на колата на послените ще бъде неутрализирано . Дано утре има двойна победа за сребърните стрели![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_smile.gif?_=1446728989)
brada
на 26.05.2007 в 17:24:30 #6Макларън имат предимство на тази писта но на скоростните нештата се обращат в полза на Ферари
mateo
на 26.05.2007 в 17:04:22 #5хубава квалификация отново. дано и утре стане напрегнато състезание. в този случай най-ясно се видя какво значи най-добър болид(може би не с много по-напред) и най-добри пилоти. точно на пистата за карачи. за Кими какво да кажем, погледнато частно това е просто грешка, но според мен тази му грешка олицетворява целия му 5 годишен престой в Макларън. Маса го видяхме, на пистата където по-добрия ти болид не ти дава достатъчно предимство едва се класира 3ти. битката между Фернандо и Луис започва все по осезаемо да намирисва на Сена-Прост. и си мисля че в бъдеще ще има големи битки между тези 2ма най-добри за мен пилоти за момента. и ще замолА някои от Кимистите дето когато техния има проблем плюят по Алонсо незнайно защо, да насочат негативите си на друго място. иначе той Алонсо само се вози нали а Кими беше ултра атрактивен, ама кво да се праИ, късметлия е тоз Алонсо ....дамм
pesho-nice
на 26.05.2007 в 16:39:51 #4mercedes MB ML 63, за простотиите в Макларън си беше истински карък - неозначено петно масло на пистата, дефектен винтил в джантата, прецакано окачване в последната обиколка и т.н. Точна тази липса на късмет ме кефеше в него заедно с уникалния стил на шофиране. Но преминаването във Ферари беше потресаваща грешка. Рено изядоха голяма балтия с излизането на Мишлен, Ферари си смениха целия екип без Жан Тод - логично беше Маковете да излязат отгоре. Ама Кими сляпо към Ферари. Сега се получва заслуженото.