Бразилецът Фелипе Маса (на малката снимка) с Ферари спечели квалификацията за място на пистата "Сепанг", за старта за Голямата награда на Малайзия във Формула 1.
Маса завъртя обиколка на пистата, която е дълга 5.543 км за 1:35.043 минути, като изпревари с 267 хилядни двукратният световен шампион Фернандо Алонсо с Макларън. Испанецът бе с най-добър резултат във втората част от квалификацията, но това не му помогна да изпревари Фелипе Маса.
От втора редица ще потеглят също пилоти на Ферари и Макларън.
С трето време остана победителят от първия старт за сезона в Мелбърн Кими Райконен с Ферари, който изостана с 446 хилядни от Маса. До него в стартовата решетка ще потегли пилотът на Макларън Люис Хамилтън.
Най-близо до фаворитите Ферари и Макларън бе БМВ Заубер, като гермаенцът Ник Хайдфелд даде пето време 1:36.543 минути и ще стартира от трета редица. Полякът Роберт Кубица пък е със 7-ми резултат и ще потегли от четвърта редица в стартовата решетка.
Между двата болида на БВМ Заубер се "вмъкна" Нико Розберг от Уилямс, който е със 6-ти резултат.
Другият пилот на Уилямс, австриецът Александер Вурц разочарова, като ще започне състезанието от предпоследна редица в стартовата решетка.
Стартът на състезанието е на 8 април (неделя) в 9 часа българско време.
Класиране в квалификацията за Голямата награда на Малайзия
1. Ф. Маса (Ферари) - 1:35.043 минути
2. Ф. Алонсо (Макларън) - 1:35.310
3. К. Райконен (Ферари) - 1:35.479
4. Л. Хамилтън (Макларън) - 1:36.045
5. Н. Хайдфелд (БМВ Заубер) - 1:36.543
6. Н. Розберг (Уилямс) - 1:36.829
7. Р. Кубица (БМВ Заубер) - 1:36.896
8. Я. Трули (Тойота) - 1:36.902
9. Р. Шумахер (Тойота) - 1:37.078
10. М. Уебър (Ред Бул) - 1:37.345
11. Х. Ковалайнен (Рено) - 1:35.630
12. Дж. Физикела (Рено) - 1:35.706
13. Д. Култард (Ред Бул) - 1:35.766
14. Т. Сато (Супер Агури) - 1:35.945
15. Дж. Бътън (Хонда) - 1:36.088
16. В. Лиуци (Торо Росо) - 1:36.145
17. С.Спийд (Торо Росо) - 1:36.578
18. А. Дейвидсън (Супер Агури) - 1:36.816
19. Р. Барикело (Хонда) - 1:36.827
20. Ал. Вурц (Уилямс) - 1:37.326
21. К. Алберс (Спайкър) - 1:38.279
22. А. Сутил (Спайкър) - 1:36.415
д мраз
на 08.04.2007 в 10:09:08 #29Абе обичам го Маса,ама изкофти старта и на двете ферари
Racing fan
на 08.04.2007 в 09:25:34 #28И двете кончета ще теглят каручките.
Tardelli
на 07.04.2007 в 22:27:36 #27Не е едно и също във втората и третата, защото в едната се борят за влизане в 10-ката, а в другата за стартиране от първа позиция !
mateo
на 07.04.2007 в 22:15:50 #26в 2рата и 3тата част "напъването" е 1 и също. иначе няма как да се обяснят разликите с по 1,5сек освен с количеството гориво. а това дали Макларън могат да поддържат добро темпо в дълги дистанции е друг въпрос
Tardelli
на 07.04.2007 в 21:54:02 #25Да, във втората част на квалификацията болидите са празни (по-леки). Но това, че някой е спечелил във втората част на квалификацията не винаги значи, че е най бързия. Тогава целта е да се влезе в първите 10. Някой завъртат по една обиколка и се прибират. Това че Алонсо тогава е бил най-бърз не значи и че утре ще бъде. Не знам, в какво се опитваш да ме убедиш, но преди да ми правиш забележка, прочети добре какво съм написал!
mateo
на 07.04.2007 в 21:53:12 #24Tohn Дано времената наистина да са резултат от напредък на Макларън , а не просто Ферари да не са се напрягали в квалификацията много ------------------------------- шумофоно-фераристичните изблици край нямат а сега са в пълна сила. начи ако Ферариата са пред Маковете е защото са много бързи, а ако някой "Мак" е пред някое "Конче" то е щото кончето нещо не е в настроение и не си дава зор.... поне винаги ше си имате алиби като губите - просто пускате аванти
mateo
на 07.04.2007 в 21:47:32 #23resistor, така си е. Алонсо днес е пред Хамилтън поради нареждане от бокса. това което е интересното обаче е че е пред Кими защото Жан Тод е забранил на финландеца да е пред Фернандо.
mateo
на 07.04.2007 в 21:44:24 #22Tardelli, ами най-добрите времена са от 2рата част. и то с около 1,5сек. не "напъването" както казваш ти дава разликата а количеството гориво(теглото на болида)
Tardelli
на 07.04.2007 в 21:19:28 #21mateo ... Я разясни малко, ако може!
resistor
на 07.04.2007 в 20:32:11 #20Утре ще бие Маса ако няма проблеми с колата. Дано Кими да успее да се пребори за 2то място. Важни са точките. Мно ше се изкефа ако Хамилтън пребоси Алонсо ама педеРон Пенис няма да даде...
mateo
на 07.04.2007 в 19:58:34 #19Tardelli Абе к'ви са тия глупости. Алонсо бил най-бърз в втората част на квалификацията и затова макларан били най-бързи ?! В първата и втората квалификация отборите въобще не се напъват. Карат толкова колкото да останат във финалните ------------------------------ не е страшно човек да не знае, ама е смешно като не си трае
mateo
на 07.04.2007 в 19:56:35 #18интересна квалификация, предвещаваща още по-интересно състезание. Маковете са напреднали браво. БМВ ме кефат, от нищото са твърдо 3та сила. Росберг перфектен. заедно с Хайдфелд и Кубица са потенциални СШ. А Хонда и Рено....горките те, ама така е, без пилоти не става
Kose
на 07.04.2007 в 19:38:14 #17Абе стига с тия съмнения към качествата на Алонсо. Човекът стана два пъти шампион. Без него в момента Рено духа супата. Ако има някой да доказва, че е най-добрият, това е Кими
д мраз
на 07.04.2007 в 19:06:47 #16Наистина Мс.Ларен имат прогрес и браво,но мен ме е яд,че Алонсо пак ще профитира,за мен си остава поредния феномен като Вилньов. Евала на учтивия млад мъж Маса,а шоуто пак ще се върти около Кими Ако е решил да не сменя мотора значи е пълен. Само Кими-истинския АС
king_nothing
на 07.04.2007 в 18:47:36 #15Незнам кой как е карал,но Алонсо даде най-добро време до тук в двата дни от всички,че Ферари са по-бързи-да това е ясно,но все си мисля че Макларън направиха голяма крачка за 3 седмици.
Racing fan
на 07.04.2007 в 18:25:21 #14Пропусна да кажеш и че в първата и втората сесия са с по-малко гориво.
Tardelli
на 07.04.2007 в 17:36:30 #13Абе к'ви са тия глупости. Алонсо бил най-бърз в втората част на квалификацията и затова макларан били най-бързи ?! В първата и втората квалификация отборите въобще не се напъват. Карат толкова колкото да останат във финалните 10. От една страна не искат да рискуват за да не стане грешка някой излезе от пистата и да потроши кола. От друга не искат да разкриват колко са възможностите на колата и тн.
bat kir4o
на 07.04.2007 в 17:24:19 #12ами според мен 100% маса ще е първи ако всичко е наред с ферарито му, много е добър маса много ме кефи
FERRARI
на 07.04.2007 в 15:41:38 #11Доста интересно състезание ще е - до около първата обиколка При нормален старт, прогнозата е Райконен да е пред Алонсо - и после интригата - кой да е първи - Маса или Кими...
Racing fan
на 07.04.2007 в 14:39:53 #10Ако Маса загуби позиции на старта,няма да спечели в никакъв случай,защото за него изпреварванията са тегава работа.Според мен Алонсо е лек и затова е пред Кими.Ако греша, значи ще гледаме интересно състезание. Дано.