Шефовете на БМВ обявиха за промени в своя инженерен отдел. В следствие на промяната техническият директор Вили Рампф от ноември ще бъде вече технически координатор.

Рампф ще отговаря за разработката на шасито, а с оперативното ръководство ще се заема Валтер Ридъл, който в момента е генерален директор на завода на БМВ-Заубер, който е разположен в швейцарския град Хинвил.

Промените са свързани с това, че Вили Рампф сам е поискал да се намали неговата отговорност. Той заема поста технически директор от април 2000 година, когато Заубер бе частен тим.

Шефът на БМВ Марио Тайсен лично е благодарил на Рампф за дългогодишната усърдна работа за благото на тима. „Неговият принос в общото дело предизвиква голямо уважение. Нашият победен дубъл в Монреал бе неговият звезден час", коментира Тайсен.

Валтер Ридъл работи в БМВ от 1983 година, а през последните девет се явява един от ръководителите в програмата на концерна, свързана с Формула 1. В скоро време той ще започне работа над новото шаси на тима, което ще има индекс F1.09.