Пилотът на Ферари Фернандо Алонсо сподели, че ще се опита да спечели следващото състезание от календара на Формула 1, което ще се проведе на пистата "Йеонгам" в Корея. Както е известно 3 кръга преди края на сезона Алонсо изостава с 14 точки от лидера Марк (Ред Бул).
Освен тях обаче в борбата за титлата са още трима пилоти - Себастиан Фетел (Ред Бул), Люис Хамилтън (Макларън) и Дженсън Бътън (Макларън). Алонсо сподели още, че се надява на помощ от съотборника си Фелипе Маса, който изгуби всякакви шансове за титлата при пилотите.
"Близо сме до Уебър и в Корея ще трябва да атакуваме. Ако загубим позиции спрямо него ще стане много трудно до края", коментира Алонсо.
"Стартът в Корея може да се окаже решителен за някои от пилотите. За мен ще бъде важно да получа подкрепа от съотнорника ми Фелипе. Сигурен съм, че той е готов на всичко, за да се върне на подиума след двете разочароващи състезания.
Нещо повече - за нас ще е много важно да работим в екип, за да опознаем тресето и в най-малките детайли. Това е единственият начин да се подготвим подобаващо. До края на сезона всеки един детайл е от голямо значение", коментира Алонсо.
зелено-бяло
на 18.10.2010 в 20:24:55 #24Алонсо наистина има шансове за титлата!Щом 3 кръга преди края е в играта,значи това не е случайно.
Ами аз очаквам с интерес развоя на стартовете,дано наистина да е интересно!Уебър е най-близо,Фетел ще иска да се докаже на всяка цена,на негова страна са младоста и амбицията.Понеже настояваш за Шуми....лично аз най-много харесвах Шумахер именно в ония моменти,когато се намираше в положението, в което сега се намира Алонсо!
"До стената",без най-добрата кола,с ограничено време за корекции...и така нататък!
Засега не виждам много общо между двамата,но Алонсо има идеален шанс да пише история.
И то История на Ферари,не на някой друг!
За мен засега Алонсо е по-известен с други,не толкова състезателни факти!
Сега обаче Алонсо е на пистата!
Да видим на какво е способен!
Може и да не стане Световен шампион,но как ще се представи?
mateo
на 18.10.2010 в 17:41:54 #23Зелено-бяло, ама кво да ти кажа съчинения тип Алонсо си пие кафето в 8:30 а не в 9 , което автоматически го прави слаб пилот , от което пък следва , че е говорил с Чарли Уайтинг а не с Хейки Ковалайнен ....
а щом не е говорил с тях , значи говори и по медиите ...
иначе не ми каза , на какво мислиш, е се дължи факта на доброто представяне на Шуми , наистина добро впечатление ми направи
колкото до шансовете нищо не е ясно - на хартия Уебър и Ред Бул са фаворити ... те на практика са вече конструкторски СШ , но за пилотската още не е решено
не си опекоха нещата докато имаха смазващо превъзходство и дадоха шнас на конкуренцията ... сега ще погонят дивото, а дали ще го хванат след месец ще разберем ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
зелено-бяло
на 16.10.2010 в 17:01:29 #22А Алонсо ще има честта да наблюдава битката за титлата от непосредствена близост п.п като стана дума за съвети - шанса за Алонсо е маса да торпилира 2 пъти Уебър и веднъж Фетел , а таткото на мениджъра му ще се погрижи да не го наказват до края на сезона . ========================================================== Фюрер,шансовете на Алонсо за титла не са толкова лоши!
Според мен обаче,ще дебне за грешки на противника,а не толкова за "атака"!
Казва че ще "атакува",само че няма ресурс за атака!Дори на mateo не му е ясно "откъде ще намери"...разни работи!
Но може би аз греша,защото mateo всъщност се чуди откъде ФЕРАРИ ще намерят онова дето му липсва на Алонсо!
В общи линии ни подготвят за следното:
Алонсо губи!
Това е защото Ферари не му дадоха ресурс!(малко двигатели)
Доказателство-Маса!Нищо не е направил,ама то с тая каручка-толкова!Алонсо ги разпердушини,понеже е суперпилот,но колата не я бива!
Това е прогноза,не е инсинуация! ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_biggrin.gif?_=1446728989)
Der Fuhrer
на 16.10.2010 в 01:14:08 #21какво толкова сте се заяли . Винаги е имало 1-и и 2-ри пилоти . С изключение на Прост и Сена . Алонсо има някакъв теоретичен шанс за титлата . Най-нормалното нещо е маса да кара за него . Но с оглед на това , че Ферари си издухаха всички полагаеми нови двигатели , то реалната битла ще е между Фетел и Уебър . Или по-точно между невероятната бързина демонстрирана от Фетел и единия двигател повече на Уебър . А Алонсо ще има честта да наблюдава битката за титлата от непосредствена близост
п.п като стана дума за съвети - шанса за Алонсо е маса да торпилира 2 пъти Уебър и веднъж Фетел , а таткото на мениджъра му ще се погрижи да не го наказват до края на сезона . ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
зелено-бяло
на 15.10.2010 в 22:29:58 #20Алонсо махаше с ръчичка! Четири състезания много бързия Алонсо НЕ УСПЯ да изпревари много бавния Маса! Сега Алонсо моли Маса за помощ! Къде има инсинуации тук? Ти си този дето знае всичко и то в световен мащаб!
Аз ти пиша това дето Алонсо НЕ го прави,какво прави-то се вижда!
Ако се беше разбрал с Маса,нямаше да хленчи по медиите.
Най-малкото щеше да ти прати вест на теб!
Дай линк! ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_razz.gif?_=1446728989)
mateo
на 15.10.2010 в 21:05:54 #19Защо не проведе с Маса мъжки разговор,да го помоли за помощ?КАТО МЪЖКАР!И после да сърба каквото си е дробил,какво мяука по медиите ------------------------------------- фен на Шуми говори за морал, честнот и мъжкарство?
аз както забелязвам, специално за теб Алонсо има вина и затова, че е по бърз от Маса .. и ще трябва да "си сърба", в този случай няма как да ти помогна
а гледам и явно си запознат с разговорите които се водят във Ферари а и между съотборниците? .... или просто искаш да се намираш на приказка и постоянно инсинуираш някакви неща?
ако е така , приказката може да продължи вечно , но без ясен смисъл от нея .. ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
зелено-бяло
на 15.10.2010 в 19:03:51 #18Ами горе-долу всички за това пишем,за моралната страна на ситуацията.Какво беше определението за "нахалство"-да се изтаковаш пред вратата на някого и да позвъниш за хартия!
Тъкмо това прави нандо!
1.Нали има отборни заповеди,защо не ЗАПОВЯДАТ на Маса!Все пак той работи във Ферари и е длъжен да слуша работодателя си!
2.Маса разбира и от ТЪНКИ намеци,не можеше ли както в Германия да му казват "последните ще станат първи" и никой нищо нямаше да разбере!
3.В случая има прее....такован колега,как му хрумна на Алонсо да говори за колегиалност?
Изобщо не може да става сравнение със случаите Маса-Райконен!Защо ли?Ами защото от този случай разочаровани са само феновете(даже фена) на ....Алонсо!
Хм,даже май и той не е разочарован,нали?
4.Фернандо очаква Маса ДА КРАДЕ ТОЧКИ.....какво иска да каже?Маса да се стегне ли?Че досега не се е натягал?Че Маса може да помогне на конкуренцията ли?Защо не проведе с Маса мъжки разговор,да го помоли за помощ?КАТО МЪЖКАР!И после да сърба каквото си е дробил,какво мяука по медиите ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_confused.gif?_=1446728989)
mateo
на 14.10.2010 в 23:24:01 #17и с риск да ме обвиниш отново в "прехвърляне на топката" нека ти напомня още едно неудобно явление, гравитиращо в пространството с названието факт. помниш ли каква беше разликата между Маса и Кими след Италия 2007? а преди Италия 2007? да ти припомня , за да те улеся в ровенето - преди Монца, Маса води на Кими/в генералното класиране/, води и в състезанието на Монца срещу Кими
.... дотогава, докато не получава повреда . Кими дръпва с 5/ПЕТ/ точки и .... Ферари залагат на него?
не е ли това драги ми Немо, далече далече по-грубо подрязване на крилца на пилот който е с почти равни показатели със съотборника? не е ли това далеч по обезверяващо , да те подрежат тогава когато си близо и като темпо и като точки?
защото към 2010 Маса е и като темпо и като точки видимо по-назад от Алонсо .....
няма и да споменавам за двойни стандарти, Немо ... ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
mateo
на 14.10.2010 в 22:57:48 #16Немо, все пак е възможно да имам и по-различно мнение от твоето , нали така?
Бразилия 2007 я изяснихме .
ами Китай 2008 .... не е последното състезание?
а нали споменахме фактът, че Ферари заложиха респективно на Райко и Маса и в двата случая след състезанието на Монца/обявиха го официално/ ... 3 ТРИ кръга след като това се случи тази година.
тези 3 кръга разлика ли те навеждат на тези теории за "опичането" на Алонсовия статут?
или понеже може да мине заради липсата на "чисто съдебно минало" при Алонсо .... ?
а защо стоеше зад Маса 3 ТРИ пъти този сезон? като всичко било опечено предварително , малко нонсенс пак .. или удушник?
нищо не се е знаело? - ами моето мнение , както и на 90% от хората разбиращи и анализиращи този спорт на професионално ниво са на мнението, че Маса бе загубил шансове да се бори за титла към ГП Германия /никой не те задължава да се съгласяваш и с това/ темпото му константо през целия сезон е видимо по-слабо поради 1 или друга причина /сега е ред на удушника травмата на Маса?/
и какво значи спорт .... в Китай 2008 Германия 2008/при Мак/ и Бразилия 2007 са спорт , защото не са издействани демонстративно , а са се правили опити да изглеждат достоверно?
.. тук мисля нонсенса е още по-осезателен ... щото все 1 някой да ти крадне телефона/да кажем/ и да ти кажат , че всъщност тела ти не е откраднат а си е в теб и това да те радва, нищо че повече няма да го видиш. и обратно да се гневиш , когато кражбата е потвърдена ... и в 2та случая телефонът ти липсва ми се струва
та, едва ли ще се окажем на 1 мнение , всеки си има разбиранията за спорта
немо
на 14.10.2010 в 22:38:28 #15Всички съотборници стартират сезона равни,Матейка,ама по някое време единият става "по-равен"
А и нали се сещаш,че ако дадат на Маса ролята на Вторичело още от началото на сезона,то Масичката може да загуби всякаква мотивация да показва чудеса от храброст в името на отбора
Свали очилата,Матейкааааа
![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
mateo
на 14.10.2010 в 22:36:06 #14Затова нека в Корея Алонсо пак да кара с една ръка,а с другата ДА МАХА! На всички,не само на Маса! -------------- най-сетне нещо общо да намерим!
дано така да стане .. като фен се надявам , но какво всъщност ще се случи не се знае
Нандо не те е убедил , че е по-добрия , както се казва не може да огрее навсякъде
като цяло коментара ти е предимно инсинуационен , без да претендира за достоверност , което го прави донякъде забавен/в добрия смисъл/
иначе ако имаш и ти някви идеи за помощ към Алонсо казвай , колкото повече, толкова повече, обещавам да го пратя чрез сайта на Ферари
колкото до Шуми .. ама що все избягваш да списваш за него , ето аз ще го похваля - показа темпо в Япония , изненада с което , току виж почнал да влиза в час ....
![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
немо
на 14.10.2010 в 22:26:45 #13Матейка,как да стане дискусия,след като ти веднага ми приписваш думи и твърдения,неизречени(ненаписани) от мен
Ферари направили нам к'во си....ами ако имаха малко повече акъл щяха да намерят начин работата да стане елегантно,не да се изплюят в в лицето на милиони фенове,дето все пак таят надежда,че във Ф1 все още има спорт
Понеже веднага обръщаш темата към Бразилия 2007 ще ти обясня разликата:тогава Ферари
размениха местата на пилотите си,защото в конкретната ситуация това действие ИМАШЕ смисъл и схемата проработи...Нали се сещаш,че в тогавашната ситуация щеше да е мега тъпо титлата да отиде в Макларън просто заради принципа на равнопоставеност
.....Ай сега кажи ми каква е приликата със ситуацията от Германия тази година
Когато края е далеч и нищичко не е ясно
На мен тва ми говори само едно:Алонсо си е подсигурил предварително нещата така,че при нужда Маса да не му се пречка,а поради неизвестни за мен/нас причини Маса е възприел тая роля
Пак ще повторя:Алонсо си е опекъл работата още с идването си във Ферари,това кой как започнал сезона и к'во обяснявали тоя и оня мен не ме интересува,щото нали знаеш,че освен да слушаш трябва и да чуваш
Алонсо си е лидер,спор няма,нещо,което не може да се каже нито за Маса,нито за Кими,ама точно това че е лидер тряа да ти подскаже,че всякакви пречки(предвид урока от 2007) трябва да са отстранени по пътя към 3-тата
.Дали Алонсо така е поискал и/или от Ферари така са решили няма значение....всички виждаме кво става.... ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
зелено-бяло
на 14.10.2010 в 17:50:55 #12нека тръгнем отначало - стартираха ли Маса и Алонсо като равни? мисля че Зелено-бяло ти е отговорил - да , тъй като никой не пускаше Алонсо в началото на сез. та дори Нандо прибегна до маневри на входа на бокса стоя 3 пъти зад Маса Австралия Китай и Малайзия , с много по-високо темпо си движеше зад Фелипе и нищо повече ================================================== Значи всичко си беше нормално,докато единия не взе да преебава другия!
Иначе казано-докато никой никого не пускаше,НЕ МОЖЕШЕ да го изпревари по друг начин,НАЛИ?По-бърз като "хронометър" може би,но като "пилот"(скорост + умения за изпреварване
) нандо НЕ УСПЯ да докаже че е по-добър!
Кой ще ми припомни защо наричаха Ален Прост "Професора"?
Матейка,да оставим за сега Шуми да лежи на 7-те си титли.Тук сме се събрали да умуваме КАК да помогнем на Алонсо да стане трикратен
На,виж
човека се моли за помощ,дай него да оправим сега!
Предлагам следното за да не съм голословен:
Според статистиката, Алонсо кара по-добре с ЕДНА РЪКА,отколкото с ДВЕ!(справка-състезанието в Германия,тогава той спечели).
Затова нека в Корея Алонсо пак да кара с една ръка,а с другата ДА МАХА!
На всички,не само на Маса!
Нали затова нандо говори в множествено число-"нямаме време".
Всички на оръжие!
Други идеи? ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_idea.gif?_=1446728989)
mateo
на 14.10.2010 в 13:12:30 #11колкото до Хокенхайм , ами от Ферари/волно или не/ изпълниха упражнението съвсем чисто и показно
, тоест едва ли не търсиха скандала, неизбежно е да не последва след таквоа явно демонстриране
в Бразилия 2007 доколкото си спомням ги менкаха в бокса , нищо че досега не се е налагало на Маса да е с по-добро-темпо от Алонсо но да трябва да го пусне , така както ставаше с Райконен , който нямаше темпо , а трябваше да бъде пуснат .. но пак стигаме до фенския удушник и напълно оправданото търсене на оправдания
вид перверзия е за мен Ървайн да застане зад Алонсо . и да каже на висок глас , че Алонсо е видимо по-бързия и това е очевиден факт , докато когато той е бил с Шуми се е налагало да го пуска по всякакви поводи , дори да са с близко темпо
те нещата винаги са простички всъщност - а доколкото збелязвам Хорнер/който е цар на сякви шашми под масата/ се изказва за жертването на Бътън в Япония .. самия Бътън с многозначителен тон заяви , че е много "учуден" от факта , че с такова лошо темпо е държан толкова дълго , вместо да го викнат за нови гуми час по-скоро - едно е да е с нови меки зад скоростната на Хам/с твърди на вече обиколки/ и е различно да е с меките ама на 6-7сек зад него .. но не за 1ви път в Мак правят каквото огат за да побутнант Хамчо
общо взето тия въпроси не занимават вниманието ми особено много, засега само се чудя откъде Ферари ще намерят двигатели и темпо за да бият Ред Булите ...
![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
mateo
на 14.10.2010 в 12:58:46 #10е Немо, разбира се , като не ти отърва дадено мнение , то веднага става тенденциозно , а изразяващия го , неспособен да води дискусия
тия неща са ми ясни
а като притурка, всичко , което не ти звучи лицеприятно отново е "едностранчиво" тъй като нещата не били само черни или бели
иначе Немо , симпатяга къде зачезна , няма те нещо?
то вингаи се стига до банката или подобни явления , нямащи общо с пилотски умения за да обяснят представянето на даден пилот - така е по-лесно със сигурност , ако не друго е вид удушник, имагинерен или не , става за такъв
2007 Райко беше /с малко/ пред Маса и като темпо и като точки и веднага заложиха на него, 2008 Маса беше /малко/ пред Райко и като точки и като темпо и Ферари заложи на него
2010 Алонсо е видимо с по-доброто темпо и логичното се случи ... но като стигнем дотук идва вече и банка Сантандер
нищо че тя е спонсор и на Макларън/и към момента/ или е основен спонсор на голяма част от кръговте , направо да определим шампионата като нагласен от банката и това е . същия удобен имагинерен удушник , който аз безусловно приемам като необходимост за оправдаването на определени несгоди ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
немо
на 14.10.2010 в 07:39:37 #9Китай 2008![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
немо
на 14.10.2010 в 07:37:36 #8Ооооо,Матейка,де се губиш,сладур
Дискусия няма да се заформи,1-во щото с тебе такова нещо е трудно да стане, и 2-ро щото според мен не всичко е така очевадно и/или просто,както на теб ти се иска(в което нямам намерение да те убеждавам ни най-малко)...
Само ще отбележа,че след пропускането в Германия цял свят направи аналогия с Австрия 2002,даже имаше санкции.....а когато Кими и Маса си разменяха местата(Браз.2007,Китай 200
никой не пискаше за манипулиране на състезания....каква е разликата можеш да си отговориш сам ![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_wink.gif?_=1446728989)
д мраз
на 14.10.2010 в 03:39:10 #7Горкия Маса,живна си хубаво покрай пич като Кими,дет го оставяше да го засича в първия завой,и си мисли,че все така ще е. е Е сега ще му се налага да изпълнява или молбите на Алонсо или заповедите на Сантандер
mateo
на 13.10.2010 в 23:49:09 #6Ами че до преди Алонсо да размаха ръчичка нещата сякаш не бяха толкова кристално чисти в негова полза,нали? ------------ хич. преди Хокенхайм АЛонсо биеше Маса със средно 5 дести на тур , след това само с по 2-3 десети
Зелено-бяло , кажи нещо за Шуми?
![](https://webnews.bg/assets/images/emoticons/icon_lol.gif?_=1446728989)
mateo
на 13.10.2010 в 23:47:15 #5по отношение 2007 , в този контекст , Алонсо допусна грешки , най-вече от психологическа гледна точка - като темпо биеше спокойно Хамчо , проблема му беше незрялост и жеалнието да доминира над Дебютанта ... ФАКТ е също така че от Мак забраниха на пресен 2кратен да атакува Дебютант в САЩ ... за пилот като Алонсо не е трудно да му избият бушоните , след подобни "подправки" ... и отново по тази нижка .. смятам че и 2007 , престоя му в Мак, и трудните времена в Рено 2008-09 , помогнаха страшно много на Алонсо да израстне и като чисто пилотски умения , както и психологически . никога не би бил толкова силен към момента , ако ги нямаше тез годинки опит