Фернандо Алонсо, който в момента кара за Рено, не претендира за титлата и даже не е сред първите трима в класирането при пилотите. Бъдещето му обаче вълнува всички и държи в напрежение доста други пилоти във Формула 1. Испанецът хвърли нова „бомба", след като намекна в свое интервю, че не изключва възможност да се върне в Макларън.
„Смятам, че всичко е възможно, твърди Алонсо пред испанската преса. - Но за да се случи това, Макларън трябва да се промени много."
Алонсо дава да се разбере, че напускането му на „сребърните стрели" не е било заради разногласията му с Люис Хамилтън, а заради други разминавания с отбора.
„Ако говоря за Люис Хамилтън, то непосредствено с него никога не съм имал проблем. Уважавам го като пилот. Съгласен съм, че не бяхме в някакви супер отношения, но за това по-скоро вина има ръководството на отбора, което в случая действаше неправилно, казва още Алосо.
- Хамилтън е достоен за уважение. Та той кара едва втория си сезон във Формула 1 и се справя отлично с работата си. Той е добър пилот и към това няма какво да се добави."
mateo
на 24.09.2008 в 18:25:00 #12Астика, в Бразилия нещата бяха вече ясни. и да беше на пол Шумката нямяше как да вземе шампионата с 4тото място на Алонсо.
mateo
на 24.09.2008 в 18:20:28 #11не знам дали ако Рон Денис напусне, за Макларън ще е по-добре, но със сигурност ако в отбора не бяха сектантски пристрастени към Хамилтън и ако бяха действали по "фино" с кражбите Алонсо щеше да им е донесъл вече 4 титли..........
Astika
на 24.09.2008 в 16:02:33 #10матео тука трябва да се вмъкне и проблема на шуми в квалификацията в бразилия и после спуканата гума в състезанието която беше по вина на съотборника на алонсо
Forza
на 24.09.2008 в 09:08:07 #9Махне ли се Рон от там много неща се променят във Ф1 като цяло. Така че и отиването на Алонсо в Макларън не е невъзможно.
mateo
на 23.09.2008 в 23:48:26 #8става дума за отпаданията не по вина на пилота, които го лишават съответно от точки или победа, били те технически или каквито и да е Алонсо има двойно повече такива отпадания от прекия си конкурент
CrossFire
на 23.09.2008 в 22:24:27 #7Е то хубаво, ама ние коментирахме болида, не пилота, рено беше най-здравата и нечуплива кола през 2006 със само едно отпадане, можеше да си делят 1-то място с Ферари, болидът на рено няма абсолютно никаква вина че един малоумен механик не може да завие една гума като хората. Но системата за стартиране взаимствана вероятно от НАСА беше в центъра на събитията тогава.
mateo
на 23.09.2008 в 19:14:11 #6$l^cKwAr3, Макларън беше по-чуплив от Реното факт. но беше и най-бързия болид на пистата - факт 2006 кое му беше виновно на Кими та беше зад Фисико?
mateo
на 23.09.2008 в 19:12:17 #5коментирам отпадания не по вина на пилота. а тези за Алонсо са 2 - гръмналия ДВГ на Монца и откачената гума в Унгария. Шуми има един технически проблем - Япония другото е негова пилотска грешка като се разби в стената в Австралия тоест Алонсо има 2 пъти повече отпадания не по негова вина
$l^cKwAr3
на 23.09.2008 в 15:47:34 #4Матео, 2005 МкЛарън може да е бил недостежим, но със сигурност не по скорост, а по трошене!! Факт!
CrossFire
на 23.09.2008 в 08:53:07 #32 пъти повече технически отпадания от прекия си конкурент ========================================================== Ехе, айде сега, като спорим трябва да се позоваваме на факти, а не да си измисляме разни глупости, отпаданията през сезона са 2 на 2, по един изпушил двигател, една катастрофа за Шумахер в австралия май доколкото си спомням и един малоумен кретен присъщ на отбор като рено завил гайката на болида на алонсо на криво, това не е повреда, това е некадърност, така че както и да го гледаш, повредите в колите са 1 на 1, няма такова нещо като повече технически отпадания на рено, то не е и възможно, с технологично най-съвършенния болид който бях виждал дотогава, искам някой ден и Ферари да имат такава система за стартиране, ама едва ли.
mateo
на 22.09.2008 в 19:17:08 #2мда, страшно много късмет има Алонсо. като почнем от 2003 когато с късмет спечели състезание НА СУХО с кола не надвишаваща опашарски тим по сила, затваряйки един многократен с обиколка 2005 също голям късмет след като Макларъна беше недостижим като скорост 2006 също яко късмет с 2 пъти повече технически отпадания от прекия си конкурент и трслите на ФИА 2007 също пълно с късмет след като трябваше "любезно да преодстъши" титлата си на Ферари поради шпионския скандал и неразбориите в отбора му тази година също много късмет с болид в опашката на колоната по сила
mateo
на 22.09.2008 в 19:07:42 #1колко малко им трябва на антифеновете не е истина Алонсо не казва нищо ново. "ще отида в Макларън ако отбора се промени" за всеки нормален човек това значи - никога, просто защото Макларън няма как да се промени, което е и причината за напускането на Алонсо той Алонсо достатъчно говори на пистата за да се интересува за мнението на антифеновете си...гледам честичко ги дразни