Във връзка със създалото се напрежение около продажбата на билети за финала за Купата на България за сектор "А" на стадион "Васил Левски", предразначен за фенове на ЦСКА, клубното ръководство на "армейците" предостави фактологията по случая. От клуба уточниха, че съществува вероятност да анулират всички продадени дигитални билети за централната трибуна.

Ето какво написаха на "червените":

"Какво се случи с билетите за финала за Купата на България и какви мерки ще предприемем, за да защитим интереса на нашите фенове?

Вчера (02.05.) беше постигната изрична договорка с фирмата разпространител "Ивентим" билети за сектор "А" да не бъдат пускани онлайн, а само на касите на стадион "Българска армия"

Днес (03.05.) от "Ивентим", напълно самосиндикално и без да предупредят клуба ни, решават да пуснат в продажба онлайн билети за сектор "А", където ще са разположени нашите фенове.

След очевидно добре планиран сценарий, в първите минути на онлайн разпространението, фенове на "Левски" изкупуват все още неизяснено количество билети за нашия сектор.

Билетите за Сектор "Г" почти свършиха

Билетите за Сектор "Г" почти свършиха

Феновете на ЦСКА също са доста активни

Веднага след като видяхме онлайн продажбата, се свързахме с "Ивентим" и настояхме тя да бъде блокирана.

Изрично настояваме, след некоректното отношение и липсата на елементарна организация преди най-взривоопасния футболен двубой, да бъдат взети мерки, така че сигурността и комфортът на всички наши привърженици да бъдат осигурени. Търсим най-доброто решение да гарантираме, че провокациите ще бъдат спрени в зародиш и че чужди фенове няма да бъдат допуснати в сектора на ЦСКА. Ако се наложи, ще анулираме всички продадени дигитални билети за сектор "А". Осъзнаваме, че това ще причини неудобство и за нашите привърженици, закупили си билет онлайн, но няма как да позволим "синьо" шалче да бъде развято в "АРМЕЙСКИЯ" сектор.

Категорично заявяваме, че няма да допуснем никой да се подиграва с нашите фенове и великия ЦСКА.", написаха от клуба на официалната си страница във "Фейсбук".