Адвокатът на фирма "Ред Енимълс" Станислав Трендафилов коментира пред "Тема спорт" плащането на емблемата на фалиралото дружество ПФК ЦСКА АД.
"Проблемът е ясен - не можем да придобием имота край морето. Но сме поели ангажимент и цялата сума е платена въпреки това. Проблемът е, че няма да придобием собствеността върху земята. Как ще бъде разрешен този въпрос като адвокат в момента не мога да кажа. Очевидно земята е на трето лице, очевидно ние сме платили за нея, а няма да я придобием.
Това е ЦСКА - емблемата е наша. Емблемата си е на ЦСКА, където и е мястото. Подобен случай на такова удовлетворение на кредиторите със сигурност не е имало в България, а доколкото имах възможност и време да погледна европейските клубове, те са далеч от нашите проценти. Пример за такава трансформация е Рейнджърс.
Разпределението на сумата към кредиторите зависи от синдик Милева и съдия Райкинска. Виждате обаче какви неща се допускат и за какво става въпрос. Оттук насетне синдикът би трябвало да издаде постановление за възлагане, съдията да го одобри и всичко да си върви по законовия ред. И съответно да си придобием всички активи, които сме платили. Което очевидно няма да стане, защото прословутият имот просто не е наш. И да ни го възложат, третото лице "Камеко" АД (б.р. - собственик на имота) ще дойде на следващия ден и ще каже: "Върнете ми имота, той не е ваш".
Мисля, че този казус не може да доведе до изготвяне на нова сметка за разпределение. Аз съм опитал всички варианти, които имам като юрист - и към съдилища, и към синдик, към който и да е било. Информирахме ги за този проблем, но... Изтичаше ни срокът и нямахме друг избор. Бяхме опрени до стената - или плащаме, или губим това, за което сме говорили толкова време", заяви Трендафилов.
AARON
на 12.10.2018 в 12:16:46 #6waterloo на 12.10.2018 в 11:41:24 Дано да си прав! Нека има работа за хората в България, стига са бягали в чужбина, че тук само цветни останаха!!
waterloo
на 12.10.2018 в 11:41:24 #5МВР ще спасява ловешката автомобилна индустрия "Грейт уол" победиха вносителите на известни марки в търг за 30 милиона лева на Гранична полиция МВР купува 290 високопроходими автомобила от компанията "Българска автомобилна индустрия" за над 30 млн. лв., става ясно от обявената през март обществена поръчка. Куриозът е, че фирмата, ръководена от бивш управител на Гриша Ганчев, е изместила гиганти като "Мото Пфое". "Н-Ауто София", които внасят "Нисан", "Тойота Тиксим", както и "Киа Моторс България" също са отпаднали от надпреварата по различни причини, става ясно от документацията. Според МВР "Мото Пфое" например са направили грешно изчисление в цената си. Победителят е избран. В мотивите си за избора комисията, оценила предложенията, е записала като предимство, че предложените автомобили се сглобяват в България. "Това допринася за намаляване на себестойността на предлаганите автомобили", пише в документите. Единична цена не е посочена, но сметката показва, че МВР ще похарчи средно по 100 000 лв. на кола. Единствената кола, която се сглобява в България, е "Грейт уол" . Наскоро "Литекс Моторс", която сглобяваше у нас колите от марката "Грейт уол" близо до Ловеч, подаде молба за обявяване в несъстоятелност. Едноличен собственик на капитала на "Българска автомобилна индустрия" е Андон Димитров, сочи справка в АПИС. До средата на 2015 г. той е бил в управата на "Литекс Моторс". Преди това е управлявал и дружествата "Литекс Комерс" и "Литекс Пропърти". Член е и на управата на футболния клуб ЦСКА-София. Самата компания е регистрирана през март 2012 г., като тогава се казва "Литекс-Бус". В средата на 2015 г. вече е "Ловеч-Моторс", а от февруари тази година се сдобива с актуалното си име - "Българска автомобилна индустрия". Стойността на поръчката е над 29 млн. лв. без ДДС., като търгът е прекратен по втората позиция - за доставка на мобилни технически работилници, с които да се поддържат новите автомобили. За поддръжката вероятно ще се обяви следващ търг. Дали има някаква връзка между плащането на 8 милиона в последния момент с горната "обществена" поръчка на държавата, оставям всеки сам да си направи изводите. Факт е, че технически погледнато сглобяваните в Ловеч китайски "всъдеходи" са повече от боклук и не могат и ни най-малко да се сравняват с подобните японски Нисан или Мицубиши. Иначе с ембпемата на бившето ЦСКА или без нея прекръстения Литекс си остава Литекс макар и със софийско местожителство!
ivaylo-borisov
на 12.10.2018 в 11:06:43 #4Oficer Ако бяхте започнали от А окръжна ,както е редно и по правилата пак трябваше да платите за емблемата ,за да имате право да я ползвате и да имате претенции да наследите фалиралия клуб. Така,че айде кротни се малко. Петното ви ще е за цял живот.
yordan-atanasov
на 12.10.2018 в 10:08:55 #3#6
FaNaTiK
на 12.10.2018 в 09:22:05 #2Как спаха утайките (Газдов, Гьонов, Таско Тасков, Апата, Котев и останалите 20 човека) от Обеля? Кървят ли задните им части? За един приятел питам...
ChernotoVlechugo
на 12.10.2018 в 09:05:34 #1Дано този имот никога не бъде застроен