От днес Telenor започва поетапното спиране на предплатените карти за гласови услуги на свои клиенти, които имат регистрирани над 10 телефонни номера, съобщиха от компанията. Стъпката е в съответствие с последните промени в Закона за електронните съобщения (ЗЕС) и Закона за противодействие на тероризма, приети от предходното Народно събрание.
Първи ще бъдат спрени предплатените карти, за които потребителите вече са декларирали, че няма да ползват. Такава декларация може да се прави до 30 юни т.г. в магазин от търговската мрежа на оператора или в клон на Български пощи. Номерата могат да бъдат прехвърлени на други лица или да преминат към абонаментен план, където няма ограничения.
Клиентите на оператора, които декларират предплатените си карти за гласови услуги до 2 май 2017 г., ще получат еднократно за всеки номер, който са заявили, че ще продължат да ползват, 100 минути в мобилната мрежа на Telenor и 1000 MB национален интернет за срок от 30 дни.
В случай че потребителите на над 10 предплатени карти за гласови услуги не са се възползвали от някоя от възможностите до 30 юни 2017г., Telenor ще деактивира телефонните им номера.
Mtel и Vivacom все още не са обявили срокове за спиране на предплатени карти на техни абонати.
az-sam
на 26.06.2017 в 00:47:15 #1КАК ЛЪЖАТ САМО-О-О-О! Имам само една предплатена карта и я спряха още на 19.06., въпреки, че навсякъде - и в сайта им, и в медиите, пише, че срокът за регистрация е 30.06. ПОВЕЧЕ НЕ ИСКАМ ДА ИМАМ РАБОТА С ТЕЗИ ЛЪЖЦИ. Имам още един телефон, който е към "М-тел" - те са много по-коректни. Крайно време е "Теленор" да фалира!!! :