Седемдесетгодишната бизнес дама напуска работата си като сервитьорка в 20-те си години, за да стартира бизнес с недвижими имоти в Ню Йорк със заем от $1 000. По-късно тя продава The Corcoran Group за $66 млн.

Последната добра инвестиция на Барбара е била в миналия сезон на предаването Shark Tank по ABC, където предприемачи имат възможност да представят идеите си пред няколко успешни инвеститори и да ги осъществят. Тя е видяла бъдеще в продукта на двама братя, които не са имали нищо повече от собственоръчно изработен огромен суичър, който може да се ползва като одеало и обратното, наречен The Comfy. Те не знаели кой би го купил, а и никой от другите инвеститори не бил заинтересован. Сега нейните $50 000 инвестиция в продукта, само за година и половина, са на стойност $30 млн.

Барбара Коркоран инвестира в подпомагането на жените предприемачи да финансират бизнеса си. 72% от жените, собственици на бизнес, твърдят, че липсата на капитал е едно от най-големите предизвикателства и затова Барбара иска да помогне на младите жени предприемачи да получат необходимите им средства за растеж. Тя обединява усилията си с iFundWomen, платформа за краудфъндинг за жени предприемачи и Systane, марка за капки за очи, със своята организация, която да предостави на 10 жени, собственици на бизнес $5 000 дарение и менторство, за да помогнат за изграждането на техните компании.

Пред изданието MarketWatch тя споделя какво е необходимо, за да стартира бизнес от нулата. Барбара казва, че ако някой не може да бъде убедителен, тя не би направила сделка с него и че трудно хора, които не са изпълнени с енергия стават успешни в живота. Също добавя, че търси хора, които се справят много добре, когато нещата се объркат.

Относно най-важните неща, които хората трябва да знаят за парите и инвестирането преди да стартират бизнес, тя споделя следното. Първо, трябва да си подготвен, че всичко ще ти коства много повече, отколкото си предполагал. Хората са винаги оптимистични при навлизане в предприемачеството, но сумата, която мислят, че ще им коства, ще стига вероятно само за поддържането на бизнеса. Второто е да си изберете партньор с противоположни умения на вашите. Третото е, че трябва ясно да разбирате, ако имате партньорство, какви са вашите умения и всеки да поема отговорност за тях.

Вероятно, много хора се чудят колко от парите си трябва да инвестират в дадена бизнес идея, за да стане тя реалност. На този въпрос Барбара отговоря така - колкото е необходимо. Тя споделя, че най-добрите компании от Америка са стартирани от хора без инвестиции, които заемат няколко хиляди от семейство и приятели и използват възможностите си до край.