Генералният спонсор на националния отбор по футбол "Загорка" и БФС достигнаха до споразумение относно казусът с участието на новия национален селекционер в рекламна кампания на конкурентна на Загорка марка.
За да бъдат избегнати и вбъдеще подобни ситуации, в договора на Димитър Пенев с Българския футболен съюз вече фигурира клауза, според която за периода на споразумението старши треньорът няма право да бъде рекламно лице или да се обвързва с конкурентна на генералния спонсор на БФС компания и/или марка.
Споразумението защитава във възможно най-пълна степен интересите и на двете страни и отразява тяхното желание да допринесат за успехите на националния отбор.
Както е известно „Загорка” АД сключи договор с БФС за генерален спонсор на националния отбор по футбол с търговската си марка Загорка на 7 декември 2006 г. в Стара Загора. Споразумението влезе в сила от 1 януари 2007 г. и е за период от 4 години.
NoFear
на 19.08.2007 в 18:16:58 #4leshnik съгласен...и аз така
MyTa
на 07.08.2007 в 15:54:26 #3Kamenitza SUCKS! А и вече бирени компании ли определят треньора на националния тийм?!?
kinchothebest
на 07.08.2007 в 14:14:38 #2А бе има "Каменица", има и ... бира!
Asterix
на 07.08.2007 в 14:06:56 #1Хаха, еми Каменицата е просто по-хубава бира! Пената ги знае тези неща