Генералният спонсор на националния отбор по футбол "Загорка" и БФС достигнаха до споразумение относно казусът с участието на новия национален селекционер в рекламна кампания на конкурентна на Загорка марка.

За да бъдат избегнати и вбъдеще подобни ситуации, в договора на Димитър Пенев с Българския футболен съюз вече фигурира клауза, според която за периода на споразумението старши треньорът няма право да бъде рекламно лице или да се обвързва с конкурентна на генералния спонсор на БФС компания и/или марка.

Споразумението защитава във възможно най-пълна степен интересите и на двете страни и отразява тяхното желание да допринесат за успехите на националния отбор.

Както е известно „Загорка” АД сключи договор с БФС за генерален спонсор на националния отбор по футбол с търговската си марка Загорка на 7 декември 2006 г. в Стара Загора. Споразумението влезе в сила от 1 януари 2007 г. и е за период от 4 години.