Левски предприе смел и модерен ход за попълване на клубния бюджет. "Сините" вече ще играят мачовете си на "Виваком Арена ГЕОРГИ АСПАРУХОВ", а смяната на името ще докара свежи пари в касата от най-голямата телекомуникационната компания.

Според годишен доклад на УЕФА за 2016 година 1/4 от европейските клубове в 16-те най-силни първенства на континента имат имена на стадионите си, възоснова на спонсорски договори. Германия и Дания са лидери в това отношение. Клубовете в тези две страни са сменили над 50 процента от имената на клубните съоръжения, за да вземат пари от реклама. След тях са отборите в Англия и Холандия. В голямата шестнайсетица на първенствата в Европа единствено в Португалия, Испания и Украйна няма стадиони със спонсорски имена.

Амаду Сукуна: Като спра с футбола, искам да стана търговец

Новата перла на "Герена": Като спра с футбола, искам да стана търговец

"Предпочитам да си партнирам с Бабатунде", коментира нападателят на Левски

Извън споменатите най-силни първенства на Стария континент средно по две клубни съоръжения в държава са с рекламни имена. Общо в Европа има 115 футболни стадиони, които правят пари за клубовете с новите си названия.

Анализът на УЕФА разкрива, че модата за промяна на името на стадиона заради пари е дошла от Северна Америка. Там над 300 съоръжения са кръстени на различни компании, което е огромен процент от общия брой.