Сериозен спад на интереса към футбола в Германия показват данните на националната телевизия АРД. Въпреки липсата на фенове по стадионите, доста по-малко хора са гледали мачовете по телевизията след подновяването на първенството.

Финалът за Купата на Германия в събота е бил гледан от 7.01 милиона зрители по АРД, което е спад с 26.6 процента. Между 2013 и 2019 г. двубоят за трофея е наблюдаван средно от по 10 милиона души.

При традиционното футболно предаване на националната телевизия "Спортшоу" също се наблюдава сериозен спад в гледаемостта от средата на май, когато отново започнаха да се играят мачове в Бундеслигата. Средно по 3.3 милиона зрители са превлючвали телевизорите си на предаването в този период, което е доста по-малко от обичайните 4.81 милиона.

"Не знам дали понижаването на интереса е протест срещу подновяването на първенството, но футболът изглежда значи по-малко за някои хора в този момент", коментира спортният координатор на АРД Алекс Балкауски.

Една от причните може да се окаже тоталната доминация на Байерн (Мюнхен), който е с класи над всички останали германски отбори.

Без конкуренция: Байерн (Мюнхен) се разправи с Байер (Леверкузен) и вдигна Купата на Германия

Без конкуренция: Байерн (Мюнхен) се разправи с Байер (Леверкузен) и вдигна Купата на Германия

Успех с 4:2 за баварците