Нови €3 милиарда да бъдат спестени до 2023 година, предвижда Volkswagen в план да забърза увеличението на маржа си, пише Reuters.

Все още възстановявайки се от кризата от 2015 година, VW иска да намали разходите си и да успее да инвестира в амбициозни нови технологии, като електромобили и автономни коли. Ключова цел е да бъде подобрен маржа в основната марка VW, която е най-голяма по продажби в семейството, но изостава по печалба от конкурентни като японската Toyota. Частично, това се дължи и на високите разходи в германските ѝ заводи.

Audi ще инвестира 14 милиарда евро в електромобилност, цифровизация и автономно шофиране до 2023 г.

Audi ще инвестира 14 милиарда евро в електромобилност, цифровизация и автономно шофиране до 2023 г.

Бъдещето в автомобилните технологии идва по-бързо отколкото очакваме

"До 2020 ще постигнем €3 милиарда спестени разходи, а сега се целим и за още €3 милиона до 2023", заяви Арно Антлиц, член на борда на директорите, отговорен за финансите в компанията.

Така маржът във VW трябва да достигне поне шест процента до 2022 г., три години по-рано от първоначалния план.

Намалени ще бъдат разходите за административни дейности, а заедно с това производителят иска да опрости твърде сложната гама. Това ще помогне и за увеличаване на продуктивността в заводите с около 30 процента до 2025 година.

VW обмисля втори завод в САЩ, за да умилостиви Тръмп

VW обмисля втори завод в САЩ, за да умилостиви Тръмп

Въпреки че компанията не е запълнила капацитета на първата си фабрика